Mesajul a fost trimis. Multumesc!

2024
2023
2022
2021
2020
2018
2017
2016
2015
2014
2013
2012
2011
2010
2009
2008

Cristina Rosca, Ziarul Financiar

Recomanda:
3404 articole publicate pe Ziarul Financiar 116 in ian. 2021
Data Articol
29 ian. 2021 Fabrica de frigidere a chinezilor de la Haier, o investiţie de 70 mil. euro în Prahova, intră în linie dreaptă. Producţia va începe în primăvara lui 2021, fără a exista întârzieri faţă de planul anunţat anul trecut
29 ian. 2021 Grupul chinezesc Haier va deschide fabrica de frigidere de 70 mil. euro din Prahova în primăvara lui 2021: Zilnic, 200 de oameni şi şase excavatoare lucrează pentru ca investiţia să fie gata la timp
28 ian. 2021 Unu din cinci lei cheltuiţi în restaurante în 2020 a mers către livrări. Factura: 500 mil. euro. În 2021 suma nu doar că nu va scădea, ba chiar va creşte, chiar dacă jucătorii se aşteaptă ca restricţiile să se relaxeze
28 ian. 2021 Electrolux, cu afaceri de peste 750 mil. lei: Este dificil să estimăm ce schimbări va aduce 2021, însă suntem optimişti şi ne aşteptăm la o creştere a pieţei de electrocasnice din România
28 ian. 2021 Kaufland: Vitrinele asistate, brutăriile proprii, puiul la rotisor, dar şi taxele de raft aduc 850 milioane de lei la businessul total
28 ian. 2021 Cristina Roşca, ZF: Ministrul Sănătăţii ar trebui să identifice soluţii, nu probleme ale sistemului medical românesc. Ştim şi noi că testăm sub capacitate, problema e cum facem să schimbăm asta
28 ian. 2021 Cristina Roşca, ZF: Când nu avem soluţii la problemele din sănătate, facem tot ce ştim cel mai bine. Tânărul Ministru al Sănătăţii, Vlad Voiculescu, îşi face titlu de glorie doar cu controale şi amenzi
28 ian. 2021 Românii au cheltuit circa 500 mil. euro în 2020 pentru a primi acasă mâncarea, cafeaua sau prăjiturile pe care anterior le consumau în oraş. În 2021 piaţa de delivery va creşte. Piaţa restaurantelor a scăzut anul trecut la jumătate sau chiar mai puţin faţă de nivelul maxim atins în 2019, de 3 mld. euro
28 ian. 2021 Cele mai mari insolvenţe ale lui 2020, an în care mediul de business a fost ţinut pe perfuzii de banii statului: top 20 de companii au afaceri de 1,3 mld. lei
28 ian. 2021 Topul celor mai mari insolvenţe din 2020: Trei companii cu afaceri anuale de peste 100 mil. lei ocupă podiumul. La nivelul întregului an au intrat în incapacitate de plată 5.600 de firme, cel mai redus număr din ultimul deceniu
27 ian. 2021 Românii au cheltuit circa 500 mil. euro în 2020 pentru a primi acasă mâncarea, cafeaua sau prăjiturile pe care anterior le consumau în oraş. În 2021 piaţa de delivery va creşte
27 ian. 2021 KPMG: Piaţa de fuziuni şi achiziţii este favorabilă pentru investitori. În 2021 cele mai căutate companii vor fi cele din IT, sănătate, energie şi FMCG. Pe piaţa de M&A din România s-au semnat anul trecut circa 100 de tranzacţii cu o valoare totală de aproximativ 3 mld. euro
27 ian. 2021 Metro înlocuieşte un expat german cu unul francez: Philippe Cazes, numit director management ofertă şi membru în board
26 ian. 2021 Vânzarea CEZ România către australienii de la MIRA, locul opt în topul celor mai mari tranzacţii din Europa emergentă în 2020. Deal-ul este evaluat la 1,2 mld. euro, fiind a patra cea mai mare tranzacţie din istoria capitalistă a României
26 ian. 2021 A doua schimbare în managementul Carrefour România în mai puţin de o lună: Alina Gamauf devine director de resurse umane. Francezul Sebastien Picart a preluat la începutul acestui an funcţia de director de supermarket
26 ian. 2021 Efecte benefice ale pandemiei. Daniel Gross, Penny: O să angajăm cel puţin 400 de oameni în 2021. Pandemia ne-a ajutat să pierdem mai greu oameni, fluctuaţia de personal e la un nivel minim
26 ian. 2021 Viitorul modei offline stă sub semnul întrebării: marile branduri de fashion din Marea Britanie ajung în mânile retailerilor online care preiau doar brandul, nu şi magazinele
26 ian. 2021 Vânzarea operaţiunilor CEZ în România se află pe locul opt în topul celor mai mari tranzacţii din regiune în 2020. Rusia ţine capul de afiş cu cinci din zece deal-uri
26 ian. 2021 O româncă ce şi-a construit cariera în Coca-Cola conduce businessul din Cehia şi Slovacia al gigantului american
25 ian. 2021 Noi reguli la călătoria cu avionul. Austrian Airlines permite accesul la bord doar pasagerilor care poartă mască FFP2
25 ian. 2021 Lanţul de cafenele Captain Bean a ajuns la 17 unităţi după zece deschideri în 2020. Investiţia într-o astfel de cafenea porneşte de la circa 15.000 euro, investiţie ce se poate recupera în 6-12 luni
25 ian. 2021 Adrian Simionescu, Estee Lauder România: În 2021 aducem branduri noi pe piaţă, dezvoltăm magazine monobrand online şi ne extindem în offline cu magazine multibrand. Compania şi-a dublat vânzările în trei ani (2016-2019), la 87 mil. lei
25 ian. 2021 Adrian Ariciu, CEO al Metro: Metro România a beneficiat în această perioadă de creşterea importanţei magazinelor de proximitate, ceea ce a contribuit la o accelerare a afacerii cu clienţii revânzători. Metro Cash & Carry are aproximativ 60.000 de clienţi revânzători, iar numărul creşte
25 ian. 2021 Tudor Furir, Pernod Ricard: Suntem optimişti pentru acest an, după ce în 2020 a trebuit să ne adaptăm la noua realitate, fără festivaluri, evenimente şi cu HoReCa la turaţie scăzută. A fost o schimbare aproape brutală
24 ian. 2021 Carrefour a ajuns un francez care să dezvolte şi mai mult formatul de supermarket în România: ”Cred cu tărie în potenţialul pe care îl are acest format”
22 ian. 2021 Pariu pe România. Unilever: România e o piaţă importantă pentru noi. Nu lăsăm pandemia să ne afecteze planurile de dezvoltare
22 ian. 2021 James Simmons, general manager Unilever South Central Europe: Poate că spre finalul verii lucrurile se vor stabiliza, însă cred că vom vedea o per­formanţă economică sub aşteptări în Europa la final de 2021
21 ian. 2021 Interesul investitorilor pentru piaţa de M&A din România, rezistent la pandemie: În 2020 s-au semnat 136 de tranzacţii cu o valoare totală de 3,4 miliarde de euro
21 ian. 2021 Antreprenori locali. Mircea Turdean, Farmec Cluj: Nu ne aşteptăm ca acest an să fie mult mai bun decât 2020 pentru industria de cosmetice, dar noi ne-am bugetat o creştere mică
21 ian. 2021 Discounterul german de modă Takko a deschis trei magazine în 2020, dar a închis alte două. Nemţii au intrat pe piaţa locală în 2007, inaugurând primul magazin la Arad
21 ian. 2021 Carrefour pariază pe dezvoltarea reţelei de supermarketuri şi numeşte un expat la conducerea aceste divizii. Francezul Sebastien Picart a preluat la începutul acestui an funcţia de director de supermarket
21 ian. 2021 Radiografia pieţei de M&A din România în 2020. În plină pandemie s-au semnat 136 de tranzacţii cu o valoare totală de aproape 3,4 mld. euro. Declinul faţă de 2019 a fost de 5% în volum şi 10% în valoare
21 ian. 2021 Mircea Turdean, director general Farmec Cluj-Napoca: Mulţi consumatori au cumpărat produse locale în 2020, atât pentru că businessurile româneşti sunt mai afectate decât cele străine, dar şi pentru raportul calitate-preţ competitiv
21 ian. 2021 James Simmons, general manager Unilever South Central Europe: Nu vom lăsa planurile şi implicarea noastră în România să fie mult afectate de pandemie. Aceasta este o piaţă foarte importantă pentru noi
21 ian. 2021 O piaţă pe val. Vânzările de uscătoare de rufe au crescut cu 60% anul trecut, însă baza de pornire este mică, deci loc de dezvoltare există. Din 2017 piaţa s-a triplat
21 ian. 2021 Marius Şandru, proprietarul Eurotex, un producător de textile din Iaşi: Probabil prima jumătate din 2021 va fi mai grea ca anul trecut, consumul de modă este foarte redus, dar sperăm la o revenire în semestrul doi
20 ian. 2021 Fondul de investiţii Greenbridge Partners l-a recrutat pe Zoltán Pilecki, de la Studio Moderna - Dormeo, la conducerea retailerului de mobilă Casa Rusu
20 ian. 2021 Carrefour îşi mută depozitul logistic din Deva într-un spaţiu de două ori mai mare. Francezii renunţă la CTP şi merg într-un proiect al belgienilor de la WDP
20 ian. 2021 Andrei Pădurean, Uniconf: Unii dintre clienţii noştri au cumpărat mai puţin din import şi mai mult din ţară în 2020. Credem cu tărie că revenirea economiei stă în prioritizarea mărfii produse aici
20 ian. 2021 Interstar Chim, producătorul dezinfectantului Igienol şi al clorului Rivex: Pentru 2021 estimăm o cifră de afaceri similară celei de anul trecut după ce în pandemie vânzările au crescut puternic, cu 35%
20 ian. 2021 Ce salariaţi se mai încadrează în categoria a doua a campaniei de vaccinare? Cei peste 200.000 de angajaţi din comerţul alimentar pot fi înscrişi. Retailerii non-food poartă discuţii cu DSP pentru oamenii lor
19 ian. 2021 Investiţiile în supermarketuri nu ţin cont de pandemie. Reţelele străine pariază 700-800 mil. euro în 2021 pe apetitul de consum al românilor. Aproximativ 400 de magazine noi vor fi puse pe harta comerţului modern. România se va apropia astfel de 4.000 de hipermarketuri, supermarketuri, magazine de discount, proximitate modernă şi cash & carry
19 ian. 2021 Consiliul Concurenţei a amendat cu 130 mil. lei 31 de companii din industria lemnului pentru înţelegeri în cadrul unor licitaţii. HS Timber Productions, Kronospan şi Egger, cele mai mari amenzi
19 ian. 2021 Ce zice Egger despre amenda de 22,6 mil. lei primită de la Concurenţă. „Am decis să cooperăm pe deplin cu Consiliul Concurenţei”
19 ian. 2021 ANALIZĂ ZF. Jucătorii din comerţul modern se pregătesc să deschidă circa 400 de magazine noi în 2021 şi să scoată din buzunare 700-800 milioane de euro pentru investiţii. Reţelele străine de retail au investit circa 900 mil. euro în România în 2020
19 ian. 2021 Raul Ciurtin, Prefera Foods, despre 2021: Cel mai mare semn de întrebare e dacă guvernul reuşeşte să se ţină de promisiune, să nu umble la taxe şi să operaţionalizeze toate programele cu fonduri europene
19 ian. 2021 O înţelegere din perioada 2011-2017: Consiliul Concurenţei a amendat cu 130 mil. lei 31 de companii din industria lemnului pentru înţelegeri în cadrul unor licitaţii. HS Timber Productions, Kronospan şi Egger, cele mai mari amenzi
19 ian. 2021 Cât costă normele de siguranţă în retail: Kaufland a investit peste 20 mil. lei în implementarea măsurilor de protecţie şi prevenţie în magazine, depozite şi sedii. Compania are circa 15.000 de salariaţi, fiind unul dintre marii angajatori
18 ian. 2021 Bogdan Grigoriu, Pepco: Pe măsură ce campania de vaccinare avansează, vom vedea ecouri şi în mediul de business. Discounterul de modă are peste 300 de magazine în România, iar în 2021 are bugetate alte 50 de deschideri
18 ian. 2021 Cinci companii străine fac regulile pe piaţa de 1 mld. lei a iaurturilor. Unele dintre cele mai puternice branduri din portofoliile acestor grupuri străine sunt însă româneşti
18 ian. 2021 Piaţa de 1 mld. lei a iaurturilor este dominată de cinci multinaţionale. Liderul pieţei este grupul francez Danone care are însă producţie pe plan local. Consumul de iaurturi în România este de numai 5kg/capita faţă de 20 kg/capita în Bulgaria
18 ian. 2021 România, aproape invizibilă pe harta de producţie a Mango: brandul de modă are colaborări cu doar două fabrici locale, pe când la nivel mondial are 820 de parteneri. Mango este un brand de modă mass-market, poziţionat pe segmentul puţin peste medie, având preţuri similare cu Zara, un alt nume spaniol
18 ian. 2021 Octavian Radu, fondatorul Diverta: Noi, antreprenorii, avem capacitatea de a ne adapta relativ repede, spre deosebire de firmele globale, dar nu avem resursele lor financiare pentru a implementa „adaptarea“
18 ian. 2021 Bogdan Grigoriu, Pepco: Am încheiat 2020 cu o creştere de 4%, iar expansiunea a fost factorul principal. Pandemia nu ne-a oprit, ci doar a întârziat puţin anumite procese. În 2021 deschidem 50 de magazine
18 ian. 2021 Producătorul de electrocasnice Whirlpool şi-a recrutat şef pe România de la P&G
17 ian. 2021 Business Magazin. Suntem condamnaţi să fim primii care credem în bussines-ul nostru, altfel vom falimenta cu toţii. Ce spun 12 antreprenori români despre anul 2021: Prima parte a anulu va fi dificilă, să vedem cum va fi revenirea din S2
17 ian. 2021 Foodpanda intră în retail, o piaţă de peste 20 mld. euro. Platforma de livrări deschide propriile magazine sub brandul pandamart. Compania a învăţat despre retail de la partenerii săi cu care colabora deja pentru livrări şi acum intră pe această piaţă cu propriul format
15 ian. 2021 Antreprenori locali. Petru Berciu, BDG Import: În 2021 se păstrează aceeaşi doză de imprevizibil în ceea ce priveşte estimările, atât pe termen scurt, cât mai ales mediu şi lung
15 ian. 2021 Se blurează liniile de demarcaţie între tipurile de comerţ? Cora lansează un serviciu pentru companii, pe când magazinele cash & carry se deschid către clienţii finali, iar online-ul este al tuturor
15 ian. 2021 Petru Berciu, importatorul de băuturi BDG: În ciuda pandemiei, 2020 a fost un an de investiţii pentru noi, iar astfel am reuşit să diminuăm impactul negativ asupra businessului
14 ian. 2021 Rucsandra Hurezeanu, Ivatherm, producător de dermatocosmetice: Pentru 2021 estimăm o creştere de 30% şi vânzări de 27 de milioane de lei
14 ian. 2021 România depăşeşte cele mai bogate ţări din lume la numărul de turişti trimişi în Maldive. În primele zece zile din ianuarie 2021 aproape 1.500 de turişti români au sosit în Maldive, adică 4,7% din totalul vizitatorilor străini
14 ian. 2021 Ştefan Mandachi, fondatorul restaurantelor Spartan: Dacă guvernul României nu pune piedici, nimic nu mă poate opri, ca antreprenor, să dezvolt puternic toate brandurile pe care le-am fondat şi pe care le conduc
13 ian. 2021 Cele mai mari 30 de tranzacţii din 2020 au o valoare cumulată de circa 3 mld. euro, peste 75% din toată piaţa
13 ian. 2021 Paradoxul călătoriilor în destinaţii de lux: România a trimis mai mulţi turişti în Maldive ca Germania, Elveţia sau SUA
12 ian. 2021 Patru companii locale produc carne de melc în valoare de 50 mil. lei cu 270 de salariaţi
12 ian. 2021 Ce au citit românii în pandemie: Bookster: Într-un an ca niciun altul, cei 77.000 de cititori ai noştri au făcut 300.000 de împrumuturi
12 ian. 2021 Dragoş Petrescu, proprietarul grupului de restaurante City Grill, despre 2021: Va fi un an de reconstrucţie. Sunt tendinţe şi obiceiuri de consum schimbate radical, iar acest lucru schimbă şi regulile jocului antreprenorial
12 ian. 2021 Piaţa de M&A din România a fost salvată pe final de an: top 30 de tranzacţii din 2020 se apropie de 3 mld. euro. Din total, o treime au fost semnate în T4
12 ian. 2021 Anul 2020, al treilea fără mutări pe plan local pentru fondul de investiţii Enterprise Investors
12 ian. 2021 Cele mai mari 30 de tranzacţii de anul trecut au o valoare cumulată de circa 3 mld. euro, peste 75% din toată piaţa
11 ian. 2021 Antreprenori locali. Tanex: La început de 2020 bugetasem o creştere de 10%, dar în martie-mai am închis fabricile şi estimam o scădere de 30-40%. Am închis cu minus 14%
11 ian. 2021 Câştigătorii anului 2020: Pandemia a făcut ca fabricile de electrocasnice să lucreze la foc continuu pentru oamenii care au stat tot mai mult timp acasă. „Suntem o industrie norocoasă. (...) Capacitatea de producţie nu mai e suficientă. Am început deja un nou proiect de investiţii.“
11 ian. 2021 Leszek Wacirz, Nestle România vorbeşte despre 2021: În contextul actual e necesar să îţi ajustezi planurile pe termen lung şi să le transformi în planuri pe termen mediu şi scurt. Nestle România este unul dintre cei mai mari jucători din piaţa locală de bunuri de larg consum
11 ian. 2021 Câştigătorii anului 2020: Fabricile de electrocasnice au lucrat la foc continuu pentru a face faţă cererii tot mai mari din partea consumatorilor, care au stat acasă şi au investit în bunuri pentru locuinţă. România produce anual electrocasnice de peste 7 mld. lei
11 ian. 2021 Heineken controlează aproape jumătate din vânzările de cidru, dar cota de piaţă a scăzut faţă de primii ani când olandezii au deschis această piaţă
11 ian. 2021 Penny: Mărcile private au ajuns să contribuie cu 30% la businessul discounterului, iar în cinci ani au câştigat 8%. În 2019 compania care operează magazinele Penny a avut afaceri de aproape 4 mld. lei, în creştere cu 15% faţă de anul anterior. În 2020 businessul şi-a continuat avansul cu un ritm chiar mai alert
11 ian. 2021 Adrian Băjenaru, producătorul de textile Tanex: Am pus în stand-by câteva investiţii în echipamente şi o investiţie în afara ţării în 2020 şi am disponibilizat circa 100 de angajaţi. Compania are două fabrici de textile, una în Bucureşti şi o alta în Vălenii de Munte, judeţul Prahova, cu un total de circa 440 de salariaţi
11 ian. 2021 Călin Costinaş, CEO Profi: Vrem să depăşim 2.000 de magazine până în 2024 şi să ajungem cel mai mare jucător. Retailerul, controlat de fondul de investiţii Mid Europa Partners, a încheiat 2020 cu 1.404 unităţi pe format mic
11 ian. 2021 Piaţa de M&A din România a scăzut cu doar 3-8% în 2020: În pofida pandemiei, investitorii au continuat să pompeze bani în companiile locale. Anul trecut s-au parafat 91 de tranzacţii cu o valoare totală de 3,7-4,3 mld. euro, conform estimărilor companiei de consultanţă şi audit Deloitte
11 ian. 2021 Patru companii locale produc carne de melc în valoare de 50 mil. lei cu 270 de salariaţi. De regulă, acest produs este trimis de companiile locale la export, românii nefiind mari consumatori de carne de melc
11 ian. 2021 Analiză petrolieră: România se află pe locul 45 în lume după rezervele sale de petrol de „doar“ 600 de milioane de barili. În Europa e pe poziţia a treia
11 ian. 2021 România produce carne de melc în valoare de 50 mil. lei, dar delicatesa ia drumul exportului, românii nefiind mari consumatori
11 ian. 2021 Lupta pentru prima poziţie în retail devine tot mai dură. Călin Costinaş, Profi: Ne propunem să devenim al doilea mare jucător din comerţul alimentar în următorii patru ani şi lider de piaţă după 2024
09 ian. 2021 Topul celor mai puternice lanţuri de supermarketuri din România. Nemţii de la Kaufland şi Lidl se bat pentru primul loc, iar lupta pentru poziţia de lider în co­mer­ţul alimentar din Româ­nia a fost în 2020 mai strân­să ca nici­odată
08 ian. 2021 Sfârşitul unei ere? Niciunul dintre marii producători de echipamente sportive nu mai are colaborări cu fabricile din România. Adidas, Nike, Puma, Under Armour sau Asics produc în special în Asia
08 ian. 2021 Vânzarea CEZ România: Tranzacţia dintre cehii de la CEZ şi australienii de la MIRA mai aşteaptă doar OK-ul CSAT după ce autorităţile europene au aprobat deal-ul. Operaţiunile CEZ din România au fost vândute în toamna acestui an pentru peste 1 mld. euro
07 ian. 2021 Raffaello Shoes Factory, cel mai mare producător local de încălţăminte, este singurul furnizor din România al gigantului ce deţine brandurile Vans şi The North Face
07 ian. 2021 Marile reţele trimit coşurile de cumpărături acasă: Carrefour, Kaufland, Mega Image sau Auchan semnează contracte cu platformele de livrări pentru a ajunge la clienţi într-o oră, într-o eră în care timpul înseamnă bani
07 ian. 2021 Polonezilor de la Amrest le expiră acordul de franciză pentru Starbucks în România în octombrie 2023
06 ian. 2021 Suntem prea ocupaţi să mai gătim acasă? Piaţa produselor ready-meals s-a dublat în ultimii cinci ani şi va depăşi pragul de 400 milioane de lei în 2021
06 ian. 2021 Aproape 190 de camioane ies zilnic pe şosele pentru a alimenta magazinele Lidl: Nemţii monitorizează săptămânal gradul de încărcare a camioanelor şi traseul parcurs
06 ian. 2021 Edvin Abdulachim, Altex: În 2021 vom continua planul de transformare a magazinelor în centre de retail integrate
06 ian. 2021 O piaţă care creşte exponenţial: vânzările de produse ready-meals vor sări de 400 mil. lei în 2021 după o creştere de 13%
06 ian. 2021 Grupul american Mars controlează 36% din piaţa de hrană pentru animale de companie din România. Pe locul doi este Nestle cu 23,7%. Românii cheltuie anual pe mâncare pentru prietenii necuvântători circa 2,8 mld. lei, conform datelor oferite de compania de cercetare de piaţă Euromonitor
06 ian. 2021 Nemţii se bat pentru piaţa de supermarketuri din România: Luptă încinsă între Kaufland şi Lidl pentru primul loc în comerţul alimentar. Poziţia de lider se stabileşte „la virgulă“
06 ian. 2021 Circuitul clăparilor în retail. Cătălin Pozdarie, Hervis: Mare parte din clăparii Salomon sunt produşi în România. Apoi ei sunt vânduţi în reţeaua Hervis din toată Europa
06 ian. 2021 Cel mai aprig duel pentru poziţia de lider din comerţul alimentar de când s-a „deschis“ piaţa supermarketurilor: Lidl suflă în ceafa Kaufland. După primul semestru din 2020 pe cele două reţele surori nu le mai despărţeau decât 45 milioane lei
06 ian. 2021 Cel mai mare producător local de încălţăminte este singurul furnizor din România al gigantului ce deţine brandurile Vans şi The North Face
05 ian. 2021 Jean Francois Mace, CEO al Decathlon România: În 2021 ne concentrăm atenţia pe reorganizare internă astfel încât să acoperim mai detaliat online-ul. În offline ne dorim unu-două magazine noi
05 ian. 2021 Mircea Moga, CEO Mega Image, vorbeşte despre 2021: Va fi un an al transformării. Tendinţele pe care le-am remarcat anul trecut vor continua în piaţa de retail şi în acest an
05 ian. 2021 Analiză ZF. Cum a evoluat consumul de bunuri FMCG: România are una dintre cele mai mari creşteri din Europa şi chiar din lume
05 ian. 2021 TENDINŢE. Piaţa băuturilor răcoritoare carbogazoase stă sub ameninţarea sucurilor naturale şi a celor de tip craft. Preocuparea pentru sănătate şi sport a românilor duce la schimbarea obiceiurilor de consum
05 ian. 2021 Grupul Alexandrion: Intenţionăm să ne extindem prezenţa în industria de ospitalitate prin achiziţia mai multor hoteluri în următorii cinci ani ani
04 ian. 2021 Prima tranzacţie bancară din 2021. Francezii de la Credit Agricole au vândut operaţiunile din România către Vista Bank, deţinută acum de familia Vardinoyannis din Grecia
03 ian. 2021 Ce cumpără oamenii de pe internet? Hainele, vacanţele şi electrocasnicele erau pe primele locuri în 2019, dar pandemia a schimbat obiceiurile
03 ian. 2021 Un mare producător, dar un nume necunoscut peste hotare: România este pe locul 32 în lume la exportul de vin, deşi este în top 15 mondial la producţie
03 ian. 2021 Cum va fi 2021: Comerţul alimentar
03 ian. 2021 Beimbet Shayakhmetov, KMG International despre 2021: Relansarea va fi în etape şi se va resimţi din al doilea trimestru al anului
03 ian. 2021 Cele mai mari 10 tranzacţii făcute de antreprenorii români în 2020: Vânzarea Smart Diesel pe final de an a urcat direct pe primul loc
03 ian. 2021 Kaufland crede că are loc pentru 200 de hipermarketuri în România, faţă de 140 acum: Spaţiu de dezvoltare mai există. Nu mai este atât de facil, dar există
03 ian. 2021 Cumpără din ţara ta, o tendinţă care a prins rădăcini în 2020. Adrian Cocan, Lăptăria cu Caimac: Apare un mic val naţionalist şi o bună parte a populaţiei îşi doreşte să cumpere produse locale
03 ian. 2021 Beimbet Shayakhmetov, KMG International (Petromidia, Rompetrol) despre 2021: Relansarea va fi în etape şi se va resimţi din al doilea trimestru al anului
02 ian. 2021 Unde se poate călători în 2021: Ce ţări au graniţele deschise pentru români şi către ce destinaţii au agenţiile locale de turism pachete şi chartere?
01 ian. 2021 Zece păreri despre 2021: Cum văd 10 dintre cei mai puternici antreprenori şi executivi locali noul an şi ce aşteptări au de la el
01 ian. 2021 Cei care “vindecă” mediul de afaceri românesc: Zece dintre cei mai puternici CEO şi antreprenori sunt de formaţie medici, dar au dat această vocaţie pe business