Mesajul a fost trimis. Multumesc!

2024
2023
2022
2021
2020
2018
2017
2016
2015
2014
2013
2012
2011
2010
2009
2008

Cristina Rosca, Ziarul Financiar

Recomanda:
3405 articole publicate pe Ziarul Financiar 150 in apr. 2021
Data Articol
30 apr. 2021 România lipseşte de pe harta marilor branduri hoteliere: doar 13 dintre cele mai valoroase 30 sunt prezente local. Printre numele importante care nu au venit în România se numără Hyatt şi Shangri-La
30 apr. 2021 România lipseşte de pe harta marilor branduri hoteliere: doar 13 dintre cele mai valoroase 30 sunt prezente local. Printre numele importante care nu au venit în România se numără Hyatt şi Shangri-La
30 apr. 2021 Doar 13 dintre cele mai valoroase 30 de branduri hoteliere din lume sunt în România. Lipsesc nume precum Hyatt sau Shangri-La. Una din zece camere de hotel din România este afiliată la un brand internaţional
30 apr. 2021 Doar 13 dintre cele mai valoroase 30 de branduri hoteliere din lume sunt în România. Lipsesc nume precum Hyatt sau Shangri-La. Una din zece camere de hotel din România este afiliată la un brand internaţional
30 apr. 2021 Vânzările online de produse cosmetice şi de îngrijire merg spre 200 mil. dolari. Creşterea e de aproape 50% în pandemie. Ritmul de creştere al acestui segment în perioada 2019-2021 e al doilea cel mai mare dintre ţările analizate, respectiv Cehia, Polonia, Rusia, Ungaria şi România
30 apr. 2021 Vânzările online de produse cosmetice şi de îngrijire merg spre 200 mil. dolari. Creşterea e de aproape 50% în pandemie. Ritmul de creştere al acestui segment în perioada 2019-2021 e al doilea cel mai mare dintre ţările analizate, respectiv Cehia, Polonia, Rusia, Ungaria şi România
29 apr. 2021 Impactul pandemiei asupra businessului producătorului de cămăşi Braiconf: exportul a scăzut cu doar 3,5%, pe când vânzările pe piaţa locală s-au înjumătăţit. Compania a raportat în 2020 afaceri de 33,1 mil. lei, cu aproape 15% mai mici decât în anul anterior
28 apr. 2021 Antoine Brun, P&G: Investiţiile în producţia locală ajută la dezvoltarea clasei de mijloc, vitală pentru creşterea economiei. Noi contribuim la această dezvoltare. Gigantul american are peste 1.000 de salariaţi în România, dintre care mai bine de jumătate lucrează în producţie
28 apr. 2021 Antoine Brun, P&G: Investiţiile în producţia locală ajută la dezvoltarea clasei de mijloc, vitală pentru creşterea economiei. Noi contribuim la această dezvoltare. Gigantul american are peste 1.000 de salariaţi în România, dintre care mai bine de jumătate lucrează în producţie
28 apr. 2021 Retailerul francez Auchan anunţă cum va arăta viitorul: Foarte multe magazine din retailul modern vor introduce în viitor tehnologia de scanare şi de plată bazată pe case automate, self-scan cu telefonul mobil sau alte dispozitive
28 apr. 2021 Retailerul francez Auchan anunţă cum va arăta viitorul: Foarte multe magazine din retailul modern vor introduce în viitor tehnologia de scanare şi de plată bazată pe case automate, self-scan cu telefonul mobil sau alte dispozitive
28 apr. 2021 Antoine Brun, Procter & Gamble: Noi pariem mereu pe dezvoltarea businessului, nu pe stabilitate. Vor fi noi oportunităţi de investiţii şi vom încerca să le aducem tot în România
28 apr. 2021 Antoine Brun, Procter & Gamble: Noi pariem mereu pe dezvoltarea businessului, nu pe stabilitate. Vor fi noi oportunităţi de investiţii şi vom încerca să le aducem tot în România
28 apr. 2021 Urmează cea de-a cincea ediţie a conferinţei ZF Retail. Online-ul a ajuns în pandemie să „mănânce“ 1% din comerţul alimentar. Când va urca la pragul psihologic de 5%?
27 apr. 2021 Cum a ajuns Kaufland în topul exportatorilor în 2020? Marco Hossl, CEO-ul Kaufland România: Avem furnizori locali care produc pentru toată reţeaua, inclusiv pentru Germania. Pentru lanţul german de hipermarketuri aceasta este prima prezenţă în top 500 exportatori locali
27 apr. 2021 Cum a ajuns Kaufland în topul exportatorilor în 2020? Marco Hossl, CEO-ul Kaufland România: Avem furnizori locali care produc pentru toată reţeaua, inclusiv pentru Germania. Pentru lanţul german de hipermarketuri aceasta este prima prezenţă în top 500 exportatori locali
27 apr. 2021 Roxana Puia, director de marketing Environ: Piaţa electro-IT a crescut chiar şi în 2020, deşi a fost o situaţie delicată. Vânzările de astfel de bunuri nu au scăzut, ba din contră. Environ este una dintre primele organizaţii colective de transfer responsabilitate în domeniul echipamentelor electrice şi electronice
27 apr. 2021 Roxana Puia, director de marketing Environ: Piaţa electro-IT a crescut chiar şi în 2020, deşi a fost o situaţie delicată. Vânzările de astfel de bunuri nu au scăzut, ba din contră. Environ este una dintre primele organizaţii colective de transfer responsabilitate în domeniul echipamentelor electrice şi electronice
27 apr. 2021 Urmează a cincea ediţie a conferinţei ZF Retail. Ce planuri au jucătorii din comerţul modern pentru România: alte 400 de hipermarketuri şi supermarketuri în 2021
26 apr. 2021 Analiză ZF. Care e viitorul casierilor din comerţul alimentar? Una din zece case de marcat din supermarketuri şi hipermarketuri e fără casier. Pandemia accelerează digitalizarea. În comerţul alimentar modern lucrează circa 90.000 de oameni, iar aproape 80% din personal este reprezentat de casieri şi lucrători comerciali
26 apr. 2021 Analiză ZF. Care e viitorul casierilor din comerţul alimentar? Una din zece case de marcat din supermarketuri şi hipermarketuri e fără casier. Pandemia accelerează digitalizarea. În comerţul alimentar modern lucrează circa 90.000 de oameni, iar aproape 80% din personal este reprezentat de casieri şi lucrători comerciali
26 apr. 2021 Antreprenori locali. Iulian Nica, un antreprenor care a pariat pe hipermarketuri cu preţuri mici, aşteaptă vânzări de 100 mil. euro cu două magazine. Sub brandul La Cocoş sunt deschise două unităţi, una în Ploieşti din 2014 şi o alta în Bucureşti de la finalul lui 2020
26 apr. 2021 Antreprenori locali. Iulian Nica, un antreprenor care a pariat pe hipermarketuri cu preţuri mici, aşteaptă vânzări de 100 mil. euro cu două magazine. Sub brandul La Cocoş sunt deschise două unităţi, una în Ploieşti din 2014 şi o alta în Bucureşti de la finalul lui 2020
26 apr. 2021 Călin Ionescu, CEO al Sphera Franchise Group: Consumatorii vor cumpăra în continuare de la brandurile lor favorite, însă vor fi deschişi să încerce şi alte produse din dorinţa de a economisi
26 apr. 2021 Călin Ionescu, CEO al Sphera Franchise Group: Consumatorii vor cumpăra în continuare de la brandurile lor favorite, însă vor fi deschişi să încerce şi alte produse din dorinţa de a economisi
26 apr. 2021 Analiză ZF. Cum se vede digitalizarea în comerţul alimentar: Peste 1.200 de case de marcat self-checkout au fost instalate în supermarketurile şi hipermarketurile din România, cele mai multe în pandemie. Expansiunea continuă
26 apr. 2021 Analiză ZF. Cum se vede digitalizarea în comerţul alimentar: Peste 1.200 de case de marcat self-checkout au fost instalate în supermarketurile şi hipermarketurile din România, cele mai multe în pandemie. Expansiunea continuă
26 apr. 2021 Teodora Juravle, Electrolux România: Românii au început să fie mai atenţi la zona de impact energetic, de consum şi de tehnologie. Putem spune că vorbim de o „premiumizare“ a pieţei. Electrolux are o fabrică la Satu-Mare unde lucrează peste 900 de angajaţi
26 apr. 2021 Teodora Juravle, Electrolux România: Românii au început să fie mai atenţi la zona de impact energetic, de consum şi de tehnologie. Putem spune că vorbim de o „premiumizare“ a pieţei. Electrolux are o fabrică la Satu-Mare unde lucrează peste 900 de angajaţi
26 apr. 2021 Cele două hipermarketuri La Cocoş merg spre afaceri de 100 mil. euro. Magazinul deschis pe final de 2020 în locul Carrefour Vitantis are 4.000 de clienţi pe zi în weekend
26 apr. 2021 Cele două hipermarketuri La Cocoş merg spre afaceri de 100 mil. euro. Magazinul deschis pe final de 2020 în locul Carrefour Vitantis are 4.000 de clienţi pe zi în weekend
24 apr. 2021 ZF Green Economy: Economia circulară e posibilă, dar pe termen lung. Au apărut deja iniţiative la nivel de companii. Tranziţia către economia circulară va dura minimum 15-20 de ani
23 apr. 2021 Pandemia i-a lovit şi pe cei mai mari. Gigantul Inditex, proprietarul Zara, a renunţat la 800 de salariaţi în pandemie, mai bine de un sfert din total
23 apr. 2021 Pandemia i-a lovit şi pe cei mai mari. Gigantul Inditex, proprietarul Zara, a renunţat la 800 de salariaţi în pandemie, mai bine de un sfert din total
23 apr. 2021 Marius Costache, director general al GreenWeee: Într-o economie circulară cea mai importantă e reutilizarea şi utilizarea îndelungată. Nu trebuie să renunţăm uşor la un produs, iar acesta să ajungă să fie reciclat
23 apr. 2021 Marius Costache, director general al GreenWeee: Într-o economie circulară cea mai importantă e reutilizarea şi utilizarea îndelungată. Nu trebuie să renunţăm uşor la un produs, iar acesta să ajungă să fie reciclat
23 apr. 2021 Semne despre cât de tare a lovit pandemia în retailul de fashion. Inditex, proprietarul Zara, a renunţat la 800 de angajaţi în 2020 în România, iar profitul a scăzut la mai puţin de jumătate. Profitul înainte de taxe al Inditex România a scăzut de la 67 mil. euro în 2018 şi 2019, la 31 mil. euro anul trecut, în pandemie
23 apr. 2021 Semne despre cât de tare a lovit pandemia în retailul de fashion. Inditex, proprietarul Zara, a renunţat la 800 de angajaţi în 2020 în România, iar profitul a scăzut la mai puţin de jumătate. Profitul înainte de taxe al Inditex România a scăzut de la 67 mil. euro în 2018 şi 2019, la 31 mil. euro anul trecut, în pandemie
22 apr. 2021 Urmează a cincea ediţie a conferinţei ZF Retail. Cum s-a resimţit pandemia în comerţul românesc, o industrie de 650 de miliarde de lei şi circa 850.000 de salariaţi?
21 apr. 2021 Schimbare de strategie? Starbucks a închis în 2020 prima cafenea la parterul unei clădiri de birouri şi a pariat pe stradal
21 apr. 2021 Schimbare de strategie? Starbucks a închis în 2020 prima cafenea la parterul unei clădiri de birouri şi a pariat pe stradal
21 apr. 2021 Radiografia reţelei Starbucks în regiune în pandemie: 19 cafenele s-au închis şi doar nouă s-au deschis. În România, balanţa e pozitivă
21 apr. 2021 Radiografia reţelei Starbucks în regiune în pandemie: 19 cafenele s-au închis şi doar nouă s-au deschis. În România, balanţa e pozitivă
21 apr. 2021 Fosta fabrică din Satu-Mare a Textila Ardeleana este scoasă la vânzare cu 4 milioane de euro după ce proprietarul a intrat în faliment. Este vorba despre hale, ateliere, birouri şi depozite de peste 46.000 mp
21 apr. 2021 Fosta fabrică din Satu-Mare a Textila Ardeleana este scoasă la vânzare cu 4 milioane de euro după ce proprietarul a intrat în faliment. Este vorba despre hale, ateliere, birouri şi depozite de peste 46.000 mp
21 apr. 2021 Online-ul a ajuns în pandemie să contribuie cu 9% la totalul pieţei de retail din România, în urcare de la 7%. Rămâne cea mai mică pondere din regiune. În Cehia ponderea e aproape dublă, iar în restul pieţelor sare de 10%
21 apr. 2021 Online-ul a ajuns în pandemie să contribuie cu 9% la totalul pieţei de retail din România, în urcare de la 7%. Rămâne cea mai mică pondere din regiune. În Cehia ponderea e aproape dublă, iar în restul pieţelor sare de 10%
21 apr. 2021 Ce puteţi citi în noul număr al revistei După Afaceri, revista de lifestyle a ZF, ce apare pe piaţă vineri, 23 aprilie
20 apr. 2021 ZF Green Economy - Cum poate economia circulară să devină din vis, realitate? Economia circulară este un proces de durată, iar tranziţia va dura cel puţin 15-20 de ani. Momentan sunt iniţiative punctuale la nivel de companii
20 apr. 2021 ZF Green Economy - Cum poate economia circulară să devină din vis, realitate? Economia circulară este un proces de durată, iar tranziţia va dura cel puţin 15-20 de ani. Momentan sunt iniţiative punctuale la nivel de companii
20 apr. 2021 Piaţa de modă second-hand se maturizează: apar branduri de magazine la mâna a doua şi reţele de zeci de unităţi. La Majole, Humana şi Monda sunt trei mărci de reţele de magazine second-hand care se dezvoltă pe piaţa din România
20 apr. 2021 Piaţa de modă second-hand se maturizează: apar branduri de magazine la mâna a doua şi reţele de zeci de unităţi. La Majole, Humana şi Monda sunt trei mărci de reţele de magazine second-hand care se dezvoltă pe piaţa din România
20 apr. 2021 Pandemia a dus online-ul la o cotă de piaţă de 9% din vânzările de retail, în urcare de la 7% în 2019. Toată piaţa de retail din România este estimată de ZF la circa 40 mld. euro
19 apr. 2021 Surpriză de proporţii în primele date despre consum în 2021: În Bucureşti vânzările s-au prăbuşit şi consumul a intrat în teritoriu negativ. Ruralul şi urbanul mic însă „duduie“. Per total, la nivel naţional vânzările de bunuri de larg consum au crescut cu 6,3% în ianuarie-februarie 2021 faţă de aceeaşi perioadă din anul anterior
19 apr. 2021 Surpriză de proporţii în primele date despre consum în 2021: În Bucureşti vânzările s-au prăbuşit şi consumul a intrat în teritoriu negativ. Ruralul şi urbanul mic însă „duduie“. Per total, la nivel naţional vânzările de bunuri de larg consum au crescut cu 6,3% în ianuarie-februarie 2021 faţă de aceeaşi perioadă din anul anterior
19 apr. 2021 Polonezii de la AmRest au deschis în pandemie zece restaurante Burger King, dintre care trei în România. Grupul AmRest deţine franciza brandului american de restaurante pe mai multe pieţe din regiune
19 apr. 2021 Polonezii de la AmRest au deschis în pandemie zece restaurante Burger King, dintre care trei în România. Grupul AmRest deţine franciza brandului american de restaurante pe mai multe pieţe din regiune
19 apr. 2021 Nouă companii care produc electronice şi electrocasnice îşi fac loc în topul celor mai importanţi 500 de exportatori locali. Trei jucători sunt chiar în top 50
19 apr. 2021 Nouă companii care produc electronice şi electrocasnice îşi fac loc în topul celor mai importanţi 500 de exportatori locali. Trei jucători sunt chiar în top 50
19 apr. 2021 Roxana Voicu, Enterprise Concept: Cantitatea mare de date pe care o gestionează retailerii determină nevoia de digitalizare. E un fapt incontestabil
19 apr. 2021 Roxana Voicu, Enterprise Concept: Cantitatea mare de date pe care o gestionează retailerii determină nevoia de digitalizare. E un fapt incontestabil
19 apr. 2021 Ce au cumpărat românii în primele două luni din 2021: Mâncarea pentru animale, băuturile alcoolice şi mâncarea semi şi gata preparată au cele mai mari creşteri
19 apr. 2021 Ce au cumpărat românii în primele două luni din 2021: Mâncarea pentru animale, băuturile alcoolice şi mâncarea semi şi gata preparată au cele mai mari creşteri
19 apr. 2021 ZF Green Economy: Economia circulară e posibilă, dar pe termen lung. Au apărut deja iniţiative la nivel de companii. Tranziţia către economia circulară va dura minimum 15-20 de ani
16 apr. 2021 Ce fac lanţurile de hipermarketuri pentru a nu pierde teren? Lansează parteneriate cu alţi retaileri, pariază pe concepte premium sau pe digitalizare accelerată
16 apr. 2021 Ce fac lanţurile de hipermarketuri pentru a nu pierde teren? Lansează parteneriate cu alţi retaileri, pariază pe concepte premium sau pe digitalizare accelerată
16 apr. 2021 Profi vrea să îşi dubleze cota de piaţă până în 2024, la aproape 24%. Alte 1.000 de magazine, în plan. Retailerul deschide magazine proprii de la zero, dar face şi achiziţii de jucători locali
16 apr. 2021 Joanna Jozwiak, retailerul de încălţăminte CCC România: Impactul pandemiei în retail ar putea fi mai mare anul acesta ca în 2020 pentru că trecem printr-un alt vârf epidemic şi restricţii chiar mai stricte. Vaccinul e însă o veste bună
16 apr. 2021 Joanna Jozwiak, retailerul de încălţăminte CCC România: Impactul pandemiei în retail ar putea fi mai mare anul acesta ca în 2020 pentru că trecem printr-un alt vârf epidemic şi restricţii chiar mai stricte. Vaccinul e însă o veste bună
15 apr. 2021 Parteneriat pe segmentul premium al pieţei. Magazinele Le Manoir merg în cadrul proiectelor rezidenţiale ale grupului One United. Primul astfel de concept va fi deschis în One Herăstrău Towers în iunie, când vor fi date în folosinţă şi apartamentele
15 apr. 2021 Parteneriat pe segmentul premium al pieţei. Magazinele Le Manoir merg în cadrul proiectelor rezidenţiale ale grupului One United. Primul astfel de concept va fi deschis în One Herăstrău Towers în iunie, când vor fi date în folosinţă şi apartamentele
15 apr. 2021 Piaţa de electro-IT a ajuns la un pas de 4 miliarde de euro în pandemie după o creştere de 12,5%. În primele două luni din 2021 avansul s-a dublat la peste 25%
15 apr. 2021 Piaţa de electro-IT a ajuns la un pas de 4 miliarde de euro în pandemie după o creştere de 12,5%. În primele două luni din 2021 avansul s-a dublat la peste 25%
15 apr. 2021 Unilever şi-a făcut bilanţul prezenţei în România: investiţii de 120 mil. euro şi două achiziţii, vânzări cumulate de peste 1 mld. euro
15 apr. 2021 Unilever şi-a făcut bilanţul prezenţei în România: investiţii de 120 mil. euro şi două achiziţii, vânzări cumulate de peste 1 mld. euro
15 apr. 2021 Joanna Jozwiak, director general CCC România: Impactul pandemiei în retail ar putea fi mai mare anul acesta ca în 2020 pentru că trecem printr-un alt vârf epidemic şi restricţii chiar mai stricte. Vaccinul e însă o veste bună
15 apr. 2021 Profi vrea să îşi dubleze cota de piaţă până în 2024, la aproape 24%. Alte 1.000 de magazine, în plan
14 apr. 2021 Lidl a instalat case self-checkout în 30 de magazine şi vrea să dezvolte proiectul pentru că există cerere. Germanii au local aproape 300 de magazine cu profil discount şi continuă expansiunea
14 apr. 2021 Lidl a instalat case self-checkout în 30 de magazine şi vrea să dezvolte proiectul pentru că există cerere. Germanii au local aproape 300 de magazine cu profil discount şi continuă expansiunea
14 apr. 2021 Profi preia zece magazine de la compania Pronto Mobile, cel mai mare francizat al Carrefour. Consiliului Concurenţei analizează tranzacţia
14 apr. 2021 Profi preia zece magazine de la compania Pronto Mobile, cel mai mare francizat al Carrefour. Consiliului Concurenţei analizează tranzacţia
14 apr. 2021 Oana Diaconescu, mallurile Iulius: Online-ul nu poate suplini experienţa consumatorului. Pe termen mediu şi lung, noi credem că ne vom întoarce la realitatea de dinainte de pandemie
14 apr. 2021 Oana Diaconescu, mallurile Iulius: Online-ul nu poate suplini experienţa consumatorului. Pe termen mediu şi lung, noi credem că ne vom întoarce la realitatea de dinainte de pandemie
14 apr. 2021 Gabriel Sandu de la Pronto Mobile, cel mai mare francizat al Carrefour, vinde 10 magazine către Profi, concurent direct al francezilor pe segmentul magazinelor mici.Antreprenorul Gabriel Sandu nu este la prima tranzacţie, el a vândut anterior un retailer de telecom către Vodafone
14 apr. 2021 Gabriel Sandu de la Pronto Mobile, cel mai mare francizat al Carrefour, vinde 10 magazine către Profi, concurent direct al francezilor pe segmentul magazinelor mici.Antreprenorul Gabriel Sandu nu este la prima tranzacţie, el a vândut anterior un retailer de telecom către Vodafone
13 apr. 2021 Efecte secundare nebănuite ale pandemiei asupra mediului de business. Criza componentelor a contaminat şi producţia de biciclete şi cea de electro-IT, nu doar industria auto
13 apr. 2021 Efecte secundare nebănuite ale pandemiei asupra mediului de business. Criza componentelor a contaminat şi producţia de biciclete şi cea de electro-IT, nu doar industria auto
13 apr. 2021 Efectele secundare, dar cu impact major, ale pandemiei. Criza componentelor se extinde din industria auto în producţia de electrocasnice şi biciclete, iar analiştii avertizează că urmează creşteri de preţuri
13 apr. 2021 Efectele secundare, dar cu impact major, ale pandemiei. Criza componentelor se extinde din industria auto în producţia de electrocasnice şi biciclete, iar analiştii avertizează că urmează creşteri de preţuri
13 apr. 2021 Kaufland: În 2020 am lucrat direct cu 2.900 de furnizori dintre care 2.400 sunt români. Compania are pe plan local 141 de hipermarketuri şi afaceri de aproape 13 mld. lei
13 apr. 2021 Kaufland: În 2020 am lucrat direct cu 2.900 de furnizori dintre care 2.400 sunt români. Compania are pe plan local 141 de hipermarketuri şi afaceri de aproape 13 mld. lei
12 apr. 2021 Kaufland, cel mai mare retailer din România, anunţă un plan masiv de investiţii: Avem un buget de peste 375 mil. euro în 2021, cel mai mare din istoria de 16 ani pe piaţă. Banii merg către deschiderea a cel puţin zece magazine, demararea unei noi investiţii logistice, achiziţia de terenuri şi remodelarea hipermarketurilor deja existente
12 apr. 2021 Kaufland, cel mai mare retailer din România, anunţă un plan masiv de investiţii: Avem un buget de peste 375 mil. euro în 2021, cel mai mare din istoria de 16 ani pe piaţă. Banii merg către deschiderea a cel puţin zece magazine, demararea unei noi investiţii logistice, achiziţia de terenuri şi remodelarea hipermarketurilor deja existente
12 apr. 2021 De’Longhi a devenit în 2020 cel mai puternic exportator dintre producătorii de electrocasnice. Italienii au depăşit pentru prima dată grupul Arctic, ce deţine două fabrici în România
12 apr. 2021 De’Longhi a devenit în 2020 cel mai puternic exportator dintre producătorii de electrocasnice. Italienii au depăşit pentru prima dată grupul Arctic, ce deţine două fabrici în România
12 apr. 2021 Grupul italian De’Longhi depăşeşte Arctic şi devine pentru prima dată cel mai puternic exportator dintre producătorii de electrocasnice. Grupul, ce de­ţine local două fabrici unde produce elec­trocasnice şi componente, a urcat în 2020 pe locul 28 în topul celor mai im­portanţi exportatori locali, câşti­gând astfel 13 poziţii
12 apr. 2021 Grupul italian De’Longhi depăşeşte Arctic şi devine pentru prima dată cel mai puternic exportator dintre producătorii de electrocasnice. Grupul, ce de­ţine local două fabrici unde produce elec­trocasnice şi componente, a urcat în 2020 pe locul 28 în topul celor mai im­portanţi exportatori locali, câşti­gând astfel 13 poziţii
12 apr. 2021 Cătălina Aldea, consultant şi managing partner Aldea Consulting: În România, loc de creştere şi de magazine noi mai este, mai ales pe segmentul afacerilor mici, specializate şi de familie
12 apr. 2021 Cătălina Aldea, consultant şi managing partner Aldea Consulting: În România, loc de creştere şi de magazine noi mai este, mai ales pe segmentul afacerilor mici, specializate şi de familie
12 apr. 2021 INTERVIU. Marco Hossl, CEO-ul Kaufland România: E loc de mai mult de 200 de magazine Kaufland pe piaţa locală. România s-a dezvoltat foarte bine şi văd potenţial şi în oraşe mai mici. În 2021 sunt bugetate cel puţin zece deschideri, iar ritmul va fi menţinut şi în următorii ani
12 apr. 2021 INTERVIU. Marco Hossl, CEO-ul Kaufland România: E loc de mai mult de 200 de magazine Kaufland pe piaţa locală. România s-a dezvoltat foarte bine şi văd potenţial şi în oraşe mai mici. În 2021 sunt bugetate cel puţin zece deschideri, iar ritmul va fi menţinut şi în următorii ani
12 apr. 2021 Divizia de electrocasnice a Bosch a intrat în top 500 exportatori, deşi a renunţat să mai ridice fabrica din Simeria. Compania BSH Electrocasnice, care operează importul şi distribuţia electrocasnicelor Bosch în România, a avut în 2019 afaceri de 284 milioane de lei, plus 15,6%
11 apr. 2021 Spirtul şi săpunul antibacterian şi-au dublat vânzările în 2020
09 apr. 2021 Patronatul angajatorilor din health and fitness: Una din zece săli de fitness din România s-a închis definitiv în pandemie. Piaţa număra circa 1.000 de centre de sport înainte de pandemie
09 apr. 2021 Patronatul angajatorilor din health and fitness: Una din zece săli de fitness din România s-a închis definitiv în pandemie. Piaţa număra circa 1.000 de centre de sport înainte de pandemie
09 apr. 2021 Compania aeriană Croatia Airlines renunţă la cursele spre Bucureşti, însă agenţiile locale lansează chartere spre staţiunile croate
09 apr. 2021 Compania aeriană Croatia Airlines renunţă la cursele spre Bucureşti, însă agenţiile locale lansează chartere spre staţiunile croate
09 apr. 2021 Patronatul angajatorilor din health and fitness, România Active: Pandemia a lovit puternic industria sportului în 2020, businessul întregii pieţe a scăzut cu 40-50%, iar 10% dintre jucători nu au supravieţuit
09 apr. 2021 Patronatul angajatorilor din health and fitness, România Active: Pandemia a lovit puternic industria sportului în 2020, businessul întregii pieţe a scăzut cu 40-50%, iar 10% dintre jucători nu au supravieţuit
09 apr. 2021 Florin Mureşan, director general al fabricii Miele din Braşov: Pentru 2021 avem aprobată o investiţie de 4 mil. € pentru echipamente. Demarăm şi procedurile pentru construirea unei noi hale de producţie
09 apr. 2021 Florin Mureşan, director general al fabricii Miele din Braşov: Pentru 2021 avem aprobată o investiţie de 4 mil. € pentru echipamente. Demarăm şi procedurile pentru construirea unei noi hale de producţie
08 apr. 2021 Marius Meleşteu, preşedinte Asociaţia Română a Cafelei: Un român consumă 3 kilograme de cafea pe an, în creştere faţă de anii anteriori, dar în urma majorităţii ţărilor europene. Românii au cumpărat în 2020, an marcat de pandemia de Covid-19, cafea din retail, respectiv din magazine, în valoare de 1,8-1,9 mld. lei
08 apr. 2021 Marius Meleşteu, preşedinte Asociaţia Română a Cafelei: Un român consumă 3 kilograme de cafea pe an, în creştere faţă de anii anteriori, dar în urma majorităţii ţărilor europene. Românii au cumpărat în 2020, an marcat de pandemia de Covid-19, cafea din retail, respectiv din magazine, în valoare de 1,8-1,9 mld. lei
07 apr. 2021 Gabriel Sandu, un antreprenor care deţine 15 magazine Carrefour Express în franciză: Oamenii au tendinţa să aleagă produsele cele mai ieftine. Se restrânge consumul. Antreprenorul este proprietarul reţelei de magazine Pronto şi unul dintre cei mai importanţi francizaţi ai grupului francez Carrefour
07 apr. 2021 Gabriel Sandu, un antreprenor care deţine 15 magazine Carrefour Express în franciză: Oamenii au tendinţa să aleagă produsele cele mai ieftine. Se restrânge consumul. Antreprenorul este proprietarul reţelei de magazine Pronto şi unul dintre cei mai importanţi francizaţi ai grupului francez Carrefour
07 apr. 2021 Cum a fost relaţia companiilor cu băncile în pandemie? Dumitru Dragomir, vicepreşedinte şi director de eficienţa afacerii la Profi: Accesul la finanţare a fost aproape similar cu o perioadă normală
07 apr. 2021 Cum a fost relaţia companiilor cu băncile în pandemie? Dumitru Dragomir, vicepreşedinte şi director de eficienţa afacerii la Profi: Accesul la finanţare a fost aproape similar cu o perioadă normală
07 apr. 2021 Călin Ionescu, CEO al Sphera Franchise Group: Anul 2021 nu pare să fie cu mult diferit de 2020, însă suntem mai pregătiţi. Ne aşteptăm la o evoluţie pozitivă pentru a doua parte a anului în contextul campaniei de vaccinare
07 apr. 2021 Călin Ionescu, CEO al Sphera Franchise Group: Anul 2021 nu pare să fie cu mult diferit de 2020, însă suntem mai pregătiţi. Ne aşteptăm la o evoluţie pozitivă pentru a doua parte a anului în contextul campaniei de vaccinare
07 apr. 2021 Şerban Radu, cofondator Cărtureşti: Anul 2020 a fost unul foarte dur, scăderile sunt de 40%. Pentru 2021 noi, în general, suntem optimişti, dar nu ştim ce va fi
06 apr. 2021 Marius Iliev, noul proprietar al producătorului de vin Prince Matei din Dealu Mare, anunţă investiţii de 10 mil. lei în vie şi producţie. Horia Manda de la Patria Bank deţine 35% din acţiuni
06 apr. 2021 Marius Iliev, noul proprietar al producătorului de vin Prince Matei din Dealu Mare, anunţă investiţii de 10 mil. lei în vie şi producţie. Horia Manda de la Patria Bank deţine 35% din acţiuni
06 apr. 2021 Ce alimente şi-au făcut loc cel mai des în coşul de cumpărături în 2020? Drojdia şi supele instant au creşteri de circa 40-45%, îngheţata are un plus de doar 4%
06 apr. 2021 Sorin Chiriac, fondator al brandului românesc de modă Sense: În pandemie am închis trei unităţi, acolo unde nu am reuşit să găsim flexibilitate din partea proprietarilor. Vrem să deschidem iar şi căutăm spaţii
06 apr. 2021 Călin Ionescu, CEO al Sphera Franchise Group, operator al reţelelor KFC, Pizza Hut şi Taco Bell: Anul acesta nu pare să fie cu mult diferit de 2020, însă suntem mai pregătiţi. La nivel de piaţă, 25-30% dintre operatori nu vor mai redeschide
06 apr. 2021 Călin Ionescu, CEO al Sphera Franchise Group, operator al reţelelor KFC, Pizza Hut şi Taco Bell: Anul acesta nu pare să fie cu mult diferit de 2020, însă suntem mai pregătiţi. La nivel de piaţă, 25-30% dintre operatori nu vor mai redeschide
05 apr. 2021 Vânzările de dezinfectant de mâini au avut o creştere explozivă de 900% în 2020. În 2021 însă piaţa a scăzut la jumătate. Acesta este produsul din piaţa de FMCG cu cea mai bună evoluţie în 2020, an marcat de pandemie
05 apr. 2021 Vânzările de dezinfectant de mâini au avut o creştere explozivă de 900% în 2020. În 2021 însă piaţa a scăzut la jumătate. Acesta este produsul din piaţa de FMCG cu cea mai bună evoluţie în 2020, an marcat de pandemie
05 apr. 2021 Smart Wood Romania, un grup francez ce produce beţe de lemn pentru îngheţată şi cafea pentru Nestlé şi Unilever, e aproape gata cu o fabrică de 10 milioane de euro în Oneşti, Bacău
05 apr. 2021 Smart Wood Romania, un grup francez ce produce beţe de lemn pentru îngheţată şi cafea pentru Nestlé şi Unilever, e aproape gata cu o fabrică de 10 milioane de euro în Oneşti, Bacău
05 apr. 2021 Cum a fost relaţia companiilor cu băncile în pandemie? Romaqua Group: Relaţia cu băncile a rămas neschimbată. Toate finanţările s-au desfăşurat în aceleaşi condiţii ca în anii anteriori. Grupul activ în producţia de apă minerală, sucuri şi bere are afaceri anuale de peste 170 mil. euro şi 2.200 de salariaţi
05 apr. 2021 Cum a fost relaţia companiilor cu băncile în pandemie? Romaqua Group: Relaţia cu băncile a rămas neschimbată. Toate finanţările s-au desfăşurat în aceleaşi condiţii ca în anii anteriori. Grupul activ în producţia de apă minerală, sucuri şi bere are afaceri anuale de peste 170 mil. euro şi 2.200 de salariaţi
05 apr. 2021 Cea mai bună evoluţie în pandemie. Vânzările de dezinfectant de mâini au explodat în 2020, crescând de zece ori. În acest an însă apetitul s-a temperat şi piaţa a scăzut la jumătate. Vânzările de gel antibacterian pentru mâini s-au apropiat în 2020 de 7,5 mil. euro, faţă de doar 750.000 de euro în anul anterior pandemiei, arată datele ZF
05 apr. 2021 Cea mai bună evoluţie în pandemie. Vânzările de dezinfectant de mâini au explodat în 2020, crescând de zece ori. În acest an însă apetitul s-a temperat şi piaţa a scăzut la jumătate. Vânzările de gel antibacterian pentru mâini s-au apropiat în 2020 de 7,5 mil. euro, faţă de doar 750.000 de euro în anul anterior pandemiei, arată datele ZF
05 apr. 2021 TRANZACŢIE. Daniel Boaje, fostul CEO şi acţionar minoritar al McDonald’s România, cumpără franciza a 10 restaurante din Austria ale grupului american
05 apr. 2021 Sorin Chiriac, fondator al brandului românesc de modă Sense: În pandemie am închis trei unităţi, acolo unde nu am reuşit să găsim flexibilitate din partea proprietarilor. Vrem să deschidem iar şi căutăm spaţii
05 apr. 2021 Ce alimente şi-au făcut loc cel mai des în coşul de cumpărături în 2020? Drojdia şi supele instant au creşteri de circa 40-45%, îngheţata are un plus de doar 4%
04 apr. 2021 Tranzacţie surpriză. Daniel Boaje, cel care a condus McDonald’s România, cumpără franciza a 10 restaurante McDonald’s din Austria de la Dietmar Kuhn. El a încasat anul trecut 12 mil. euro pentru pachetul de 10% pe care îl deţinea la McDonald’s România
04 apr. 2021 Tranzacţie surpriză. Daniel Boaje, cel care a condus McDonald’s România, cumpără franciza a 10 restaurante McDonald’s din Austria de la Dietmar Kuhn. El a încasat anul trecut 12 mil. euro pentru pachetul de 10% pe care îl deţinea la McDonald’s România
02 apr. 2021 Cum a fost relaţia companiilor cu băncile în pandemie? Mihaela Mitescu, director trezorerie Altex Grup, cu afaceri de aproape 1 mld. euro în 2020: Băncile au fost mai restrictive în politica de creditare, însă având în vedere tot contextul, era de aşteptat să se comporte astfel
02 apr. 2021 Cum a fost relaţia companiilor cu băncile în pandemie? Mihaela Mitescu, director trezorerie Altex Grup, cu afaceri de aproape 1 mld. euro în 2020: Băncile au fost mai restrictive în politica de creditare, însă având în vedere tot contextul, era de aşteptat să se comporte astfel
02 apr. 2021 ZF Retail. Ce a însemnat primul an de pandemie pentru piaţa de retail? Formatele de proximitate şi online-ul au câştigat teren, iar comerţul nealimentar a fost mai puternic lovit decât cel alimentar. Retailerii privesc 2021 cu optimism
02 apr. 2021 ZF Retail. Ce a însemnat primul an de pandemie pentru piaţa de retail? Formatele de proximitate şi online-ul au câştigat teren, iar comerţul nealimentar a fost mai puternic lovit decât cel alimentar. Retailerii privesc 2021 cu optimism
01 apr. 2021 Tranzacţia dintre cehii de la CEZ şi australienii de la MIRA s-a finalizat şi s-a facut transferul ultimilor bani. Dealul mai aştepta acordul CSAT, după ce Autoritatea Europeană Antitrust a aprobat tranzacţia încă din ianuarie
01 apr. 2021 Tranzacţia dintre cehii de la CEZ şi australienii de la MIRA s-a finalizat şi s-a facut transferul ultimilor bani. Dealul mai aştepta acordul CSAT, după ce Autoritatea Europeană Antitrust a aprobat tranzacţia încă din ianuarie
01 apr. 2021 Ce puteţi citi în noul număr al revistei După Afaceri ce apare pe piaţă mâine, 2 aprilie. Care sunt noutăţile pe piaţa de lifestyle şi lux?
01 apr. 2021 Ce puteţi citi în noul număr al revistei După Afaceri ce apare pe piaţă mâine, 2 aprilie. Care sunt noutăţile pe piaţa de lifestyle şi lux?
01 apr. 2021 Daniel Gross, CEO al Penny România: Planul nostru pe termen lung priveşte investiţii de peste 2 miliarde de lei în următorii şase ani, ceea ce presupune o medie de 330 de milioane de lei pe an.
01 apr. 2021 Daniel Gross, CEO al Penny România: Planul nostru pe termen lung priveşte investiţii de peste 2 miliarde de lei în următorii şase ani, ceea ce presupune o medie de 330 de milioane de lei pe an.
01 apr. 2021 Cum arată viitorul retailului în contextul pandemiei? Magazinul viitorului e un mix de online şi offline, iar tehnologia joacă un rol tot mai important în domeniu. Consumatorii s-au adaptat la noul stil de viaţă impus de pandemie, dar aşteaptă revenirea la normalitatea anterioară