Sînt un fan al anunţurilor mortuare şi de comemorare. Bunicul meu le citea. Hei, hei, acum douăzeci de ani, din România liberă. Iar a murit un coleg, iar a murit un ticălos. Ultimul copywriter în domeniu, din 2003, septembrie-octombrie, este fiul Antonescu. Povestea începe simplu pentru mine: de la înmormîntare, la comemorarea lunilor de rigoare şi pînă la ziua mamei sale, citesc anunţurile despre Mimi Antonescu cu "relaţii la 0721114727" în cotidienele centrale. Adevărată campanie de publicitate. Aşa am căutat adevăruri despre creaţia fiului doamnei Mimi şi despre mama Antonescu. Cine este Mimi Antonescu din Băneasa? Mama mea, săraca. Adică, de ce era săracă? Nu era săracă... e o vorbă, fiindcă o regret din tot sufletul. De ce? Era un personaj extraordinar de inteligent... avea noroc în afaceri, adaptabilitate maximă după '90, extraordinar de dotat, cu talent la muzică şi pictură, clarvăzătoare. Adică, cum inteligent? Adică era deşteaptă. Avea instincte perfecte, înţelegea tot ce se întîmpla în jurul nostru, în jungla asta. Cum adică avea noroc în afaceri? Am făcut afaceri împreună, ştiţi, aveam o afacere imobiliară şi avea un noroc extraordinar... ştia să vorbească, să deschidă uşi. Talentată? Cum adică? Avea talent la pictură, la muzică, cînta, studia şi desena frumos. Adaptabilitate? După '89 a fost prima care mi-a spus: gata cu statul, trebuie să ne găsim propriul drum. Era angrenată. N-a făcut politică, dar ştia bine ce trebuie făcut în ţara asta. A spus: vindem asta, investim în asta. Aşteptăm profitul. Clarvăzătoare? Vedea, prezicea evenimentele, comportamentele oamenilor, îi citea uşor... în afaceri mi-a spus în ce să mă angrenez. Mama mea, săraca, avea viziune în spaţiu şi colateral. Dar ce vă lipseşte dumneavoastră? Eu sînt un tip care insistă doar pe o singură direcţie, în colateral. Eu mă aruncam cu capul înainte, dar ea vedea în colateral şi în