Headvertising a fost desemnata castigatoare a licitatiei organizate de catre ING pentru promovarea pensiilor obligatorii. La “licitatia verii”, cum i-au spus unii analisti din domeniu (din cauza mizei si a bugetului estimat) - au participat nu mai putin de 8 agentii de publicitate.
Dupa etapa prezentarilor, trei dintre ele au fost selectate pe o “lista scurta”, Headvertising fiind in cele din urma aleasa pentru a face echipa cu companiile Zenith si MMD. Acestea se vor ocupa de media, respectiv de PR-ul asociat tentativei ING de a deveni preferata romanilor si in ceea ce priveste pensiile obligatorii administrate privat.
“Intotdeauna debutul unei noi categorii pe piata este, din punct de vedere al comunicarii, o perioada pe cat de intensa pe atat de interesanta. E ca in formula 1 - dupa primul viraj din primul tur se cam stabileste ierarhia pentru prima jumatate a cursei.
Din fericire, am fost admisi intr-o echipa foarte competitiva si speram sa le confirmam in scurt timp increderea acordata” spune Serban Alexandrescu, directorul de creatie al agentiei castigatoare.
“In plus, avem o situatie inedita: contextul comunicarii e cvasi-identic cu acela al unei campanii electorale. Practic avem 9 candidati la increderea romanilor si o perioada limitata - doar 4 luni de zile - in care acestia isi pot pleda cauza fara sa recurga la promotii.
E o premiera in comunicarea comerciala si suntem foarte nerabdatori sa vedem cum vor evolua lucrurile in lunile care urmeaza” - ne-a declarat Mircea Staiculescu, managing director-ul lui Headvertising.
Headvertising a fost desemnata castigatoare a licitatiei organizate de catre ING pentru promovarea pensiilor obligatorii. La “licitatia verii”, cum i-au spus unii analisti din domeniu (din cauza mizei si a bugetului estimat) - au participat nu mai putin de 8 agentii de publicit