Posturile sportive câştigă audienţă cu meciuri din diverse competiţii interne şi internaţionale. Piaţa televiziunilor de sport a devenit o veritabilă "fabrică" de ratinguri. Acestea au Posturile sportive câştigă audienţă cu meciuri din diverse competiţii interne şi internaţionale.
Piaţa televiziunilor de sport a devenit o veritabilă "fabrică" de ratinguri. Acestea au ajuns să pună în dificultate chiar şi audienţele unor staţii generaliste. Clienţii publicitari sunt din ce în ce mai atenţi cu aceste posturi în planificarea bugetelor.
Potrivit sondajelor furnizate de Asociaţia Română pentru Măsurarea Audienţelor (ARMA), în luna august, Sport.ro a avut o medie de 31.000 de telespectatori pe minut în mediul urban, mai mult decât audienţele înregistrate de posturile generaliste Naţional TV (30.000 de telespectatori pe minut) şi B1 TV (21.000).
Celelalte posturi specializate pe transmiterea de programe sportive se află la mare distanţă de Sport.ro, liderul acestei pieţe.
Locul al doilea, din punct de vedere al audienţelor pe nişa de sport, este ocupat de canalul paneuropean Eurosport, care a avut în august 14.000 de privitori pe minut, fiind urmat de Telesport, cu 7.000 de telespectatori.
Sport Klub şi Sport 1 înregistrează, fiecare, o medie lunară de câte 2.000 de telespectatori. Creşterea acestei pieţe este demonstrată şi de evoluţia audienţelor în ultimul an. Astfel, în august 2006, Sport.ro a înregistrat o audienţă medie de 25.000 de telespectatori pe minut, în timp ce Telesport, 3.000.
Fotbalul "se mănâncă" pe pâine
Deşi Eurosport bate la audienţă Telesportul, potrivit declaraţiilor lui Horaţiu Nicolau, directorul canalului din urmă, principalul concurent al său este Sport.ro. "Principala televiziune concurentă este Sport.ro. Suntem a doua televiziune din punct de vedere al audienţei, iar din punct de vedere al pr