În luna octombrie, în staţiile metroului bucureştean va fi inaugurat un sistem de publicitate indoor. Vor fi instalate peste 600 de televizoare cu plasmă care vor difuza spoturi publicitare,
În luna octombrie, în staţiile metroului bucureştean va fi inaugurat un sistem de publicitate indoor. Vor fi instalate peste 600 de televizoare cu plasmă care vor difuza spoturi publicitare, informaţii de tip utilitar, programe de divertisment, ştiri, dar şi informaţii legate de orarul curselor de metrou.
Ion Rădoi, preşedintele Uniunii Sindicatelor Libere din Metrou (USLM), a declarat că acest proiect va fi gestionat de firma de indoor Monopoly Media. Contractul a fost încheiat pe durata a zece ani între Sindomet Serv Com, firmă controlată de USLM, şi Monopoly Media.
Conducerea Monopoly a evitat să ofere detalii, precizând că acestea vor fi făcute publice în momentul lansării serviciului. Potrivit unor surse din piaţă, valoarea implementării infrastructurii (montarea şi conectarea celor 600 de plasme) se ridică la aproximativ două milioane de euro, investiţie suportată de firma privată.
Monopoly are peste 2.500 de plasme
Acţionarul principal al Monopoly Media este Realitatea Media (80%), companie ce operează licenţa Realitatea TV, deţinută de omul de afaceri Sorin Ovidiu Vîntu (foto).
Reţeaua Monopoly operează în supermarketurile Carrefour, Billa, Real, Kaufland, Metro, Cora, Artima, Pic şi în centrele comerciale Plaza Romania, Bucureşti Mall, City Mall. De asemenea este prezentă şi în aeroporturile Henri Coandă şi Aurel Vlaicu. Sistemul digital cuprinde peste 2.500 de ecrane şi este prezent în 54 de oraşe din ţară.