Actorul american va apărea alături de Bill Gates în noua campanie publicitară a Microsoft, care va costa 300 milioane de dolari Pentru apariţia sa în spoturile publicitare, Jerry
Actorul american va apărea alături de Bill Gates în noua campanie publicitară a Microsoft, care va costa 300 milioane de dolari
Pentru apariţia sa în spoturile publicitare, Jerry Seinfeld, cunoscut mai ales din serialul Seinfeld, va primi 10 milioane de dolari.
Despre noua campanie publicitară a gigantului software nu se ştiu prea multe, dar surse apropiate, citate de "Wall Street Journal", spun că va folosi un slogan apropiat de jocul de cuvinte "Windows, not walls" (rom. Ferestre, nu ziduri), iar ideea care stă în spatele acestui slogan e eliminarea barierelor care împiedică oamenii şi ideile să se conecteze. Campania, despre care se spune că va debuta pe 4 septembrie, este una dintre cele mai mari din istoria companiei.
Una dintre celebrităţile care va lua parte la efortul publicitar al Microsoft va fi Jerry Seinfeld. El va apărea în spoturi publicitare alături de preşedintele producătorului de software, Bill Gates, spun sursele citate de ziarul american. Microsoft recunoaşte practic, în privat, că Windows - cel mai important brand al Microsoft - are o imagine învechită, care a fost atacată în campania Apple "Mac vs. PC", în care un tocilar posesor de PC este depăşit de un utilizator de Mac.
Microsoft nu este suficient de "cool"
Scopul imediat al Microsoft este să înlăture percepţia publică negativă asupra Windows Vista, ultima versiune a sistemului de operare pentru PC. Pentru Microsoft, Windows este cel mai mare generator de profit, reprezentând 28% din veniturile companiei, care s-au ridicat la 60,4 miliarde de dolari în anul încheiat la 30 iunie.
"Ei nu sunt văzuţi drept <> . Apple este <> . Îşi poate aminti careva vreo reclamă Microsoft