Tudor Maxim, fondatorul şi directorul general al firmei de publicitate în lifturi, Elevate, vrea în permanenţă să-şi dezvolte afacerile. A renunţat la vechiul sediu al firmei pentru a reduce costurile cu 70%, dar şi-a păstrat toţi angajaţii. În ciuda crizei, Elevate îşi doreşte să ajungă în lifturile din Europa. Tudor Maxim îşi ascunde în spatele palmelor privirile de razele soarelui. Vorbeşte repede cu o urmă de accent moldovenesc adus tocmai din Botoşani. Elevate, prima firmă care a adus publicitate în lifturile din România, a împlinit luna aceasta patru ani de la înfiinţare.
Cu această ocazie, el şi-a scos cei aproape 20 de angajaţi în curtea sediului firmei pentru a sărbători cu dulciuri şi cu grătar, ca într-o familie. Tot pentru a sărbători, Maxim şi angajaţii au mers la tir unde a descoperit „că fetele sunt mai bune la sportul ăsta decât mine şi decât ceilalţi băieţi din echipă”, spune el amuzat.
Are grijă de angajaţii lui
Deşi nu a fost niciodată angajat, tânărul ştie că oamenii sunt foarte importanţi şi că trebuie să-i facă să vină de plăcere la muncă. Anul trecut, pentru a-i relaxa, i-a dus pe toţi în staţiunea Vama Veche pentru o săptămână de muncă în grădină cu laptopul în braţe. Nu i-a cazat la vreun hotel de fiţe, ci la o casă simplă în care s-a gătit cu rândul.
Tudor Maxim este un om care pune pasiune în tot ceea ce face. „Nu-mi plac oamenii care nu fac cu pasiune ceea ce fac”, mărturiseşte el. Aşa a lansat Elevate şi tot aşa a pus pe picioare şi pensiunea „Dor de Bucovina”, pe care a ridicat-o în zona cu acelaşi nume.
Este o mică afacere în care rulează aproximativ 50.000 de euro pe an, dar pe care are de gând să o dezvolte. „Bucovina este o zonă foarte frumoasă şi am vrut să contribui cu ceva la promovarea ei”, explică Tudor.
În vreme de criză totul funcţionează mai