Adrian Cocoană, supranumit „ucigaşul din Ferarri” şi-a rezolvat aproape toate problemele cu legea şi savurează libertatea pe o şalupă de lux. Cazul este cea mai elocventă dovadă a modului în care se face justiţie în România.
Judecătorii i-au interzis acestuia să conducă maşina pe şosea. Cocoană a găsit însă o altă metodă de a-şi satisface pofta de viteză. A adus de curând în ţară o şalupă de lux şi se plimbă cu ea pe Bega.
Justiţia, pe buzele tuturor
de Sabin Orcan
„Este foarte plăcut”
Cocoană este văzut aproape zilnic în jurul bărcii cu motor. „Barca a fost cumpărată acum doi ani, din SUA. Am dat echivalentul a 18.000 euro. Până acum am ţinut-o în Germania”, a declarat Cocoană.
Adrian Cocoană are interdicţia de a părăsi Timişoara, astfel că plimbările pe Canalul Bega se desfăşoară doar în oraş. „Mă plimb des pe Bega de când am adus barca. E foarte plăcut. Din păcate nu pot să părăsesc oraşul”, a mai adăugat Cocoană.
Barcă puternică cu motor de Corvette
Şalupa de lux este echipată cu motor fabricat de General Motors. „Barca a fost fabricată în 1999 şi e foarte bună. Are 5.700 cm cubi şi dezvoltă o putere de 300 CP. E puternică şi fiabilă. Din păcate consumă cam mult, undeva la 20 de litri de benzină pe oră”, a mai spus Cocoană.
În timp ce Cocoană curăţa barca cu mopul, pe terasa de pe mal stăteau la cafea două tinere. Una dintre ele este Iasmina Popovici, cea care a stat pe scaunul din dreapta în momentul în care Cocoană a provocat accidentul cu Ferrari.
Cum a fost ucis Lucian Reja
În seara zilei de 19 august 2008, aflat la volanul unui Ferrari, Cocoană a scăpat bolidul de sub control, a intrat pe contrasens şi l-a accidentat mortal pe Lucian Reja, un tânăr de 28 de ani, care se plimba pe trotuar. Imediat după impact Cocoană a dispărut de la locul accidentul