Compania de media CME cumpara MediaPro Entertainment intr-o tranzactie de 97,6 milioane de dolari, iar Adrian Sarbu preia aproximativ 5% din CME si devine directorul executiv al intregului grup american.
Adrian Sarbu a semnat un acord prin care va transfera grupului american CME, care detine compania PRO TV SA, toate operatiunile de entertainment detinute de MediaPRO intr-o tranzactie complexa estimata la 97,6 mil. $ de catre banca americana Merrill Lynch.
CME, care detine deja 8,75% din MediaPRO Entertainment (MPE), ii va plati lui Sarbu 10 milioane de dolari cash, ii va oferi 2,2 milioane de actiuni CME (care valoreaza acum 47 mil. $) si ii va da posibilitatea de a cumpara inca 850.000 de actiuni CME in viitor la pretul de acum (21,75 de dolari pe actiune). De asemenea, CME va prelua datorii de 35,6 mil. $ ale MPE si ii va da inapoi lui Sarbu 8,75 % din celelalte afaceri care fac parte din MediaPRO Management (PubliMedia - companie de publishing, Coprint - tipografii, Mediafax - cel mai mare furnizor de informatie generala si de business din Romania, MediaPRO Interactiv - internet, Indoor Media - publicitate indoor si MediaSat - telecom).
In urma tranzactiei prin care Sarbu a vandut catre CME divizia de entertainment a MediaPRO, el va detine aproximativ 5% din actiunile CME.
MediaPRO Entertainment include MediaPRO Pictures, MediaPRO Studios, MediaPRO Distribution, Pro Video, MediaPRO Music & Entertainment, Cinema Pro, Hollywood Multiplex, pachetul majoritar din Domino - companie de productie de spoturi si MediaPRO Pictures sro - operatiunile de film din Cehia.
Ronald Lauder, fondatorul si presedintele non-executiv al CME, a comentat aceasta tranzactie: "In ultimii 20 de ani Adrian Sarbu a construit si a adus MediaPRO Entertainment in topul studiourilor si producatorilor de film din Europa Centrala si de Est. Aceasta achizitie of