După ce Marlboro, L&M și Chesterfield s-au scumpit, în urmă cu câteva zile, cu 15 eurocenți pachetul de țigări, acum este rândul firmei JTI să scumpească produsele sale.
Japan Tobacco International (JTI) a scumpit cu 15 eurocenți primele mărci de țigări, Winston și Camel, conform Buletinului Oficial Național din Spania (BOE). Astfel, firma se unește scumpirilor aplicate de către Philip Morris și Altadis, proprietăți a companiei Imperial Tobacco, care a urcat cu 15 eurocenți prețul unui pachet de Marlboro, L&M și Chesterfield, printre alte mărci.
Concret, un pachet de Winston va costa la tutungerii 3,15 euro, în timp ce un pachet de Camel se va vinde, începând de astăzi, cu 3,30 de euro. Pe lângă acestea JTI a scumpit cu 15 eurocenți și pachetele de Bisonte (3 euro), Coronas Negro (3,15) și Gold Coast (2,95).
Află, pe adevarul.es, care sunt următoarele țigări care se vor scumpi