"Noi nici criza nu stim sa facem ca lumea", crede Bogdan Naumovici, creative director la 23 Communication Ideas, parte a grupului Leo Burnett. El afirma, "din ce aud si din ce mi se intampla si mie", ca "anul a inceput in mare forta" pe piata de publicitate, unde clientii sunt, "paradoxal", foarte activi: "ori si-au facut calculele la sfarsit de 2009 si au vazut ca dracul de care se speriasera nu era chiar atat de negru, ori dracul a fost si mai negru si si-au dat seama ca daca nu misca, mor".
Bogdan Naumovici a discutat online cu cititorii si a raspuns intrebarilor HotNews.ro pe tema evolutiilor din publicitatea romaneasca, pe fondul crizei economice. Vezi in continuarea articolului raspunsurile lui pentru cititorii HotNews.ro
Asculta interviul cu Bogdan Naumovici
Descarca fisierul audio in format MP3
Bogdan Naumovici este Creative Director la 23 Communication Ideas, shop de idei din cadrul grupului de comunicare Leo Burnett. Potrivit informatiilor oficiale furnizate de grup, portofoliul actual de clienti al 23 Communication Ideas include: Altex, CANCAN, Ciao, Jurnalul National, MKB Romexterra, Prigat, Roua Muntilor, sport.ro, Spy, iar de anul trecut si Rosia Montana Gold Corporation. Bogdan Naumovici in studioul HotNews.ro, despre atitudinea clientilor la inceput de 2010
Bogdan Naumovici pentru HotNews.ro - ideile pe scurt:
Despre 23 Communication Ideas si Leo Burnett, dupa 2009
Leo Burnett a dat oameni afara, noi (23 - n.r.) nu am fost in pozitia asta pentru ca noi suntem zece oameni cu totul. Pe 2009, la Leo Burnett a crescut profitul de 6 de ori, de la 60.000 de euro in anul precedent (in interviu este mentionat gresit ca a crescut de 60 de ori, de la 6.000 in 2008 - n.r.). Acum se apropie de 400.000. La 23 cifra de afaceri pe anul trecut e de vreo 2,5 milioane si profitu