Arnon Milchan a făcut o avere uriaşă din filme, dar şi din vânzarea de arme, din investiţii şi din îngrăşăminte.
Îmbrăcat în uniformă militară gri, papuci uzaţi şi emblematicii ochelari cu ramă subţire, producătorul de la Hollywood Arnon Milchan intră uşor în rolul de înţelept distrat. „Vrei să-mi vezi colecţia?", întreabă el, invitându‑şi vizitatorul în casa cu vedere la ocean de la periferia Los Angelesului. După ce ia o gură de şampanie din pahar, îi arată mai multe lucrări de artă, care fac parte dintr-o vastă colecţie răspândită prin casele sale din Israel, Paris şi L.A.: picturi de Picasso, Van Gogh, Basquiat, Frances Bacon şi o statuetă de Rodin.
Ţipătul ascuţit al unui copil care se aude de sus acoperă vuietul valurilor care se lovesc de stânci. Milchan dispare şi reapare ţinându-l în braţe pe fiul său de nouă luni, Shimon Alexandre (cel mai mic dintre cei cinci copii ai săi din mariaje diferite), însoţit de soţia sa, Amanda (cu care e căsătorit de doi ani), o blondă minionă din Africa de Sud, care cu mulţi ani în urmă a fost pe locul trei în topul jucătoarelor de tenis din lume. „Două generaţii de Shimon", râde Milchan, privind spre o fotografie înrămată a lui Shimon Peres, preşedintele Israelului şi un prieten foarte apropiat, care îl ţine în braţe pe copilul lui Milchan. „Cel mai important lucru pentru mine este să contribui la restabilirea păcii în Orientul Mijlociu", spune el, devenind dintr-o dată serios. „Şi cred că pot s-o fac".
Aşa începe un discurs riguros despre provocările de a relua vechile negocieri, demult amânate - până când un alt gând îi trece prin minte. Milchan apasă pe speaker şi sună un asistent de la New Regency Enterprises, compania lui de producţie, pe care-l roagă să-i facă legătura cu nişte oameni cu care discutase la începutul zilei despre investiţia într-o companie naţională media, al cărei nume Milchan ar prefer