Hamilton, unul dintre brandu rile orologere care, dupa cum a declarat CEO-ul Mathias Breschan pentru Premium, nu au fost afectate de criza, a decis sa isi concentreze eforturile si creativitatea asupra noilor modele. Si intr-adevar, standul companiei din inima grupului Swatch a fost plin de noutati. O noua colectie Railroad Series, dedicata legaturii cu industria transporturilor feroviare, Pulsomatic lansat pentru aniversarea a 40 de ani de la primul ceas cu LED-uri sau Time Player, o piesa inspirata de modelul creat pentru Odiseea spatiala.
La fel de activ a fost si Frédérique Constant care, pe langa modelele noi prezentate in liniile deja existente, a lansat si cateva editii speciale. Ca de exemplu, editia limitata F.Chopin, dedicata aniversarii a 200 de ani de la nasterea compozitorului polonez - 1810 exemplare clasice, din otel sau placate cu aur galben, cu model care imita clapele unui pian pe cadran. Manufactura a decis sa tinteasca si un segment nou, tot mai popular in industrie - adolescentii. Colectia Junior Automatic include ceasuri dedicate segmentului 12-16 ani, cu mecanisme automatice sau pe baza de quartz, care sa le trezeasca tinerilor pasiunea pentru orologerie. Modelele pot fi personalizate si gravate pe capac, iar variantele sunt disponibile pe un site lansat special pentru aceasta ocazie (junior. frederique-constant.com). Iar datorita dimensiunilor mai reduse vor avea cu siguranta mare succes si printre adultii din China (una dintre pietele care in plina criza a echivalat cu o gura de oxigen pentru brandurile orologere).
Si pentru Doxa, Baselworld a fost imaginea unui an plin de evenimente. Compania infiintata in 1889 in Le Locle, Elvetia, a primit un cadou mult dorit pentru aniversarea a 120 de ani de existenta - un loc in Hall 1 de la targ, locatie la care orice companie orologera ravneste. Si se pare ca mutarea a fost de bun augur