Carol Parc Hotel, cea mai luxoasă unitate hotelieră din România, deschisă în urmă cu trei ani, şi-a schimbat numele în Aducco Imperial Carol Parc Hotel, în urma semnării unui contract de management cu Aducco, un brand lansat pe piaţa românească de Kurt Strohmayer, fostul director general al JW Marriott din Capitală.
"Din primăvară am început să avem discuţii pentru a trece sub un contract de management, mai ales că soţul meu a vrut să se retragă din administrarea hotelului pentru a avea timp de alte proiecte", a declarat Sylvia Petre, soţia lui Adrian C. Petre, proprietarul hotelului. Ea a precizat că pe tot parcursul activităţii hotelului, Kurt Strohmayer, care este şi un prieten al familiei, a fost un consultant.
"A văzut şi când s-a pus primul tapet în hotel", îşi aminteşte Sylvia Petre.
Deşi a trecut sub contractat de management, hotelul va fi condus de soţia lui Adrian Petre. Anul trecut, hotelul de lux a rulat o cifră de afaceri de circa 343.000 de euro şi un profit de 35.000 de euro, cu un număr de 25 de angajaţi, potrivit datelor de la Ministerul Finanţelor. Cu un an în urmă, hotelul avea o cifră de afaceri de 550.000 de euro şi pierderi de 244.000 de euro, arată aceeaşi sursă. În hotelul de lux, care operează 17 camere, se cazează vedete internaţionale, oameni de afaceri şi politicieni. Aproape 50% din veniturile hotelului sunt aduse de cazare, restul provenind din segmentul de food&beverage.
"Acesta este primul hotel din România şi din străinătate cu care am încheiat un contract de management şi care a preluat brandul Aducco Imperial. Nu pot preciza la cât se ridică valoarea acestui contract, aceste informaţii fiind confidenţiale", a spus fostul şef al Marriott.
Strohmayer a condus în perioada 2003-iunie 2009 cel mai mare hotel de cinci stele de pe piaţa din Capitală, JW Marriot, iar ulterior a înfiinţat compania de consultanţă