Televiziunea îşi va consolida statutul de „super-media“, valorea publicităţii TV la nivel mondial va creşte cu 10 miliarde de dolari, iar numărul de telespectatori va creşte cu 40 de milioane, potrivit estimărilor făcute de compania Deloitte.
În ultimii cinci ani, televiziunea a asistat la creşterea veniturilor din publicitate, de la 174 de miliarde de dolari în 2007, la 191 de miliarde de dolari estimaţi în 2011 - un contrast puternic prin comparaţie cu veniturile din publicitate în scădere raportate de ziare (de la 126 de miliarde de dolari, la 92 de miliarde de dolari, în acelaşi interval de timp), anunţă compania de audit.
Reţelele sociale sunt estimate să depăşească pragul de un miliard de membri. Totodată, ele ar putea atrage peste 2.000 de miliarde de mesaje publicitare. Totuşi, veniturile din publicitate aferente vor rămâne modeste, la o valoare de 4 dolari per membru, însumând aproape cinci miliarde de dolari (sub 1% din veniturile publicitare globale).
Sectorul muzical live, în frunte cu organizatorii de festivaluri, va începe pe cont propriu sau în parteneriat să aprofundeze rolul de selectare şi dezvoltare a talentelor, rol care până nu demult era asumat de casele de discuri. Segmentul „live" va identifica, investi, dezvolta şi comercializa noua generaţie de artişti care va umple stadioanele, printr-o multitudine de abordări, de la concursuri de talente organizate în cadrul festivalelor muzicale, până la crearea unor facilităţi speciale pentru cultivarea noilor talente.