Fotbalistul britanic David Beckham îşi va face debutul ca designer, din luna februarie 2012, cu o colecţie de lenjerie intimă realizată pentru brandul suedez H&M. Beckham se alătură unui şir din ce în ce mai lung de personalităţi din diverse domenii care preiau frâiele creative ale industriei producătoare de haine.
Apropierea caselor de modă, dar şi a marilor branduri vestimentare, de nume celebre din domenii precum cinematografia, muzica şi sportul pare să fie o tendinţă internaţională. Dacă pentru americani nu reprezintă nimic nou asocierea unei vedete precum Gwen Stefani sau Eminem de o firmă producătoare de haine, europenii au parte de noutatea alăturării numelor consacrate în industria modei cu vedete.
Viitorul designerului fotbalist
De la retailerul suedez H&M până la casa de modă cu tradiţie Ungaro, schimbul de experienţă-renume poate sau nu să fie profitabilă pentru toată lumea. David Beckham este considerat un fashion icon masculin, dar asta nu-i asigură şi studiile de specialitate care să-i permită joaca de-a designul. Potrivit unui comunicat remis de compania suedeză H&M, colaborarea cu David Beckham va fi una de durată, urmând ca în fiecare sezon să fie lansată câte o colecţie care poartă numele fotbalistului. Prima gamă de lenjerie intimă semnată de acesta va fi prezentată pe 2 februarie 2012 şi va putea fi găsită în 1.800 de magazine H&M din 40 de ţări.
Fostul model Kate Moss a început să semneze condica de designer încă de acum câţiva ani, când defilarea pe podium era jobul principal. Top modelul a început colaborarea cu Topshop în 2007, fiind unul dintre cele mai longevive parteneriate între un brand şi o celebritate.
De pe podium în magazin
Kate Moss prezintă una dintre ţinutele realizate pentru Topshop Foto: hepta
În 2010, Moss a creat şi o linie de bijuterii cu pietre