"Ce face Tommy Lee Jones in Bucuresti?", "Tommy Lee Jones, ademenit cu doua romance focoase!", "Iubita de o noapte a lui Tommy Lee Jones, studenta si manechin", sunt doar cateva titluri din ultimele zile din presa tabloida, si nu numai. De fapt, Tommy Lee Jones care a fost fotografiat prin Bucuresti era "domnu' Nicu din Floreasca", actor in cadrul unei campanii neconventionale, dupa cum explica, pentru HotNews.ro, Dragos Musat, digital director la agentia Propaganda. "Eu il stiam intamplator pe acest domn care semana cu Tommy Lee Jones, domnu' Nicu din Floreasca. Atunci a aparut aceasta idee de promovare sa avem un Tommy Lee Jones, un fake de fapt, care sa impanzeasca presa si apoi sa dezvaluim ca este doar o copie, indemnand astfel oamenii sa fie atenti la ceea ce este original", spune Musat.
Dragos Musat, Digital Director la Propaganda, despre campania cu Tommy Lee Jones:
Scopul campaniei a fost promovarea neconventionala a unui site de vanzari online care vinde marci, mynameisbrand.ro, pentru ca in Romania stim ca suntem confruntati permanent cu ocazia de a da peste falsuri. Am incercat sa intarim ideea ca aici gasesti originale, adica branduri. Conceptul campaniei era sa facem diferenta intre original, adica brand, si fals, copie, fake. Eu il stiam intamplator pe acest domn care semana cu Tommy Lee Jones, domnu' Nicu din Floreasca. Atunci a aparut aceasta idee de promovare sa avem un Tommy Lee Jones, un fake de fapt, care sa impanzeasca presa si pe care sa dezvaluim apoi ca este doar o copie, indemnand astfel oamenii sa fie atenti la ceea ce este original.Strategia a durat doua saptamani, preproductia a durat o saptamana si in cinci zile a fost gata, de la cand am filmat-o pana cand am aruncat-o in presa. Am analizat foarte bine personajul Tommy Lee Jones, am avut o echipa cap-coada de productie care a livrat toate lucrurile care ii in