Viaţa sportivilor români este în continuare marcată de umbra în care îi pune fotbalul, iar zbaterile zilnice ale unui performer se împart între antrenamente şi încercările de a găsi sprijin financiar.
Motocicliştii sunt printre cei mai puţin vizibili pentru sponsori, deşi performanţele lor trec mult de graniţele ţării, iar pasiunea acestor sportivi ar merita ceva mai multă atenţie din partea finanţatorilor. Cătălin Cazacu este un motociclist care se pregăteşte să concureze cu cei mai buni din întreaga lume, după multă muncă susţinută cu mari eforturi. "Îmi doresc să mă întorc în campionatul mondial în 2013, după un an de antrenamente şi participări la concursuri, şi să aduc macăr un podium acasă. Cred în acest lucru şi sunt convins că voi putea face asta. Va fi o premieră pentru motociclismul românesc şi un nou titlu pentru mine”, spune Cătălin.
Şi-a început cariera la vârsta de 11 ani, în 1995, pe... o Mobră. Pe timpul acela cursele aveau mai multe clase de juniori şi se organizau pe aeroporturi. "Am avut norocul de a fi descoperit de un antrenor care m-a "crescut” şi pentru al cărui club am alergat până acum şase ani. Acum pot spune că realizările pe care le-am avut au depăşit cu mult ce visam când am început. Nu am ştiut niciodată drumul, dar am ştiut unde am vrut să ajung. Faptul că am ajuns la cel mai înalt nivel în acest sport, venind dintr-o ţară în care nu avem bază materială, lipsa unui circuit în ţară, pentru a face performanţă, dau şi mai mare valoare rezultatelor mele”, mai spune campionul.
Motociclistul a reuşit să câştige de mai multe ori titlul naţional, la mai multe clase, a fost câştigător al competiţiei "European Riders Cup” şi să fie pilot al uneia dintre cele mai puternice echipe din Campionatul Mondial de Superbike. "Din păcate, acest sport este foarte puţin mediatizat în România, deşi ar avea multe performanţe pe