E FOAME DE CLICK-URI. În goana de a îmbrăca titlurile într-o manieră senzaționalistă, site-urile tabloid au ales același titlu pentru o știre. Încercând să creeze suspans în legătură cu schimbarea titlului emisiunii din Happy Hour în La Măruță, cele trei tabloide au dat titluri identice: Măruță nu mai prezintă Happy Hour.
Wowbiz merge și mai departe cu tenta senzaționalistă a știri. Emisiunea Happy Hour a dispărut, titrează site-ul, în goana după titluri.
Nu numai tabloide s-au folosit de acest tertip, până și realitatea.net a mers pe același mecanism pentru a atrage click-uri pe știre. Captură Click! Captura Wowbiz Captura Libertatea
E FOAME DE CLICK-URI. În goana de a îmbrăca titlurile într-o manieră senzaționalistă, site-urile tabloid au ales același titlu pentru o știre. Încercând să creeze suspans în legătură cu schimbarea titlului emisiunii din Happy Hour în La Măruță, cele trei tabloide au dat titluri identice: Măruță nu mai prezintă Happy Hour.
Wowbiz merge și mai departe cu tenta senzaționalistă a știri. Emisiunea Happy Hour a dispărut, titrează site-ul, în goana după titluri.
Nu numai tabloide s-au folosit de acest tertip, până și realitatea.net a mers pe același mecanism pentru a atrage click-uri pe știre. Captură Click! Captura Wowbiz Captura Libertatea