Marcel Mureşan, general manager al Professional Brands, divizia de produse profesionale destinate îngrijirii părului din grupul de distribuţie Interbrands, spune că în ultimii ani s-a observat o scădere a frecvenţei cu care româncele îşi vopsesc părul în principal din cauza crizei economice.
„Pe baza discuţiilor interne cu proprietarii de saloane putem spune că în ultimii ani, în special din cauza constrângerilor economice, perioada dintre două colorări a crescut de la patru săptămâni la şase săptămâni“, a precizat Mureşan cu ocazia inaugurării unui atelier de formare destinat adolescenţilor vulnerabili, deschis la Focşani printr-un partenerial între UNICEF, Wella Professionals şi autorităţile judeţene şi locale. Continuarea pe ZFCorporate
Marcel Mureşan, general manager al Professional Brands, divizia de produse profesionale destinate îngrijirii părului din grupul de distribuţie Interbrands, spune că în ultimii ani s-a observat o scădere a frecvenţei cu care româncele îşi vopsesc părul în principal din cauza crizei economice.
„Pe baza discuţiilor interne cu proprietarii de saloane putem spune că în ultimii ani, în special din cauza constrângerilor economice, perioada dintre două colorări a crescut de la patru săptămâni la şase săptămâni“, a precizat Mureşan cu ocazia inaugurării unui atelier de formare destinat adolescenţilor vulnerabili, deschis la Focşani printr-un partenerial între UNICEF, Wella Professionals şi autorităţile judeţene şi locale. Continuarea pe ZFCorporate