La ora zece, sâmbătă dimineaţa, câteva sute de oameni aşteptau cuminţi la coada de la intrarea în Sala Polivalentă să pătrundă la DreamHack Bucureşti, una dintre cele mai importante competiţii de jocuri de la nivel mondial, eveniment aşteptat să aducă la Bucureşti în jur de 10.000 de oameni, fiecare plătind circa 10 euro pentru un abonament ce acoperă intrarea în ambele zile ale competiţiei. Prin comparaţie, un meci al Stelei sau al echipei naţionale de fotbal reuşeşte să atragă peste 30.000 de spectatori.
„Am vândut până acum (sâmbătă, prima zi a competiţiei - n.red.) circa 7.000 de bilete online şi aşteptăm să mai vindem şi la uşă. Ne-am stabilit un target de 10.000 de participanţi şi dacă ne uităm la ce am reuşit la ediţiile anterioare, este o ţintă pe care am putea să o atingem“, spune Silviu Stroe, CEO al computergames. ro, unul dintre organizatori.
Evenimentul DreamHack Bucureşti, unul dintre cele mai importante evenimente de profil din Europa, este deja la a treia ediţie în Capitală şi participanţii la competiţie spun că „este al doilea ca amploare şi importanţă după Stockholm, mai mare decât Valencia“.
Pentru a juca sau doar pentru a urmări competiţiile de Starcrafts 2 (joc de strategie), League of Legends (LoL - joc de strategie) sau CS-Go (Counter Strike - Global Offensive - joc din categoria first person shooter), mii români şi străini din Coreea de Sud, Suedia, Danemarca, Rusia sau Bulgaria au venit la Bucureşti şi s-au instalat în faţa Sălii Polivalente încă de la primele ore ale dimineţii. La puţin după ora zece în sala principală deja se dădea o luptă între o echipă locală şi una străină şi cele câteva sute de telespectatori aplaudau la fiecare câteva minute. Atmosfera semăna cu cea de pe stadion, doar că „microbiştii“, deşi aveau o echipă favorită, apreciau în primul rând „arta jocului“ şi strategia fiecărui jucător, a fi