TEAPÃ Nici dupã trei luni de la închirierea sectiei neinteroperabile Crasna – Husi, asa-zisul investitor, SC Fulger Transport Rapid Interurban de Cãlãtori SRL Bucuresti, nu a mai dat niciun semn de viatã. Ba, mai mult, una din cele 5 linii închiriate în acelasi timp cu Crasna – Husi, este vorba despre Sebes Alba – Petrestii de Pãdure, a fost abandonatã de SC Fulger si, pe 25 septembrie, va fi din nou scoasã la licitatie! Husenii încep sã creadã cã la mijloc nu a fost ceva serios, în acest caz. Din acest motiv, senatorul dr. Nelu Tãtaru i-a cerut explicatii noului ministru al Transporturilor, Ramona-Nicole Mãnescu, solicitat sã lãmureascã situatia: este ori nu este semnat un contract temeinic pentru sectia neinteroperabilã Crasna – Husi si, dacã da, în ce conditii?!
Au asteptat deja trei luni si nici gând ca firma care a câstigat licitatia pentru închirierea sectiei Crasna – Husi sã repunã trenul pe sine! Nici mãcar vreo veste oficialã sau mãcar un zvon care sã arate care mai este situatia: va reveni sau nu, trenul în Gara Husi!? În afarã de faptul cã s-a aflat despre înfiintarea în pripã, cu o lunã înainte de licitatie, a SC Fulger Transport Rapid Interurban de Cãlãtori SRL Bucuresti, iar patronul tocmai ce fusese condamnat pe fond, de Judecãtoria Dej, pentru înselãciune, la doi ani de închisoare cu executare, nicio altã informatie nu a venit mãcar din partea CFR SA: “Nimic nu mai stim, asteptãm. Mai spune câte unul cã la Husi va veni <>, cã va fi din nou tren, dar noi nu mai credem. Nu s-a miscat nimic pe linii, iar asta aratã cã nici gând nu este sã se introducã trenul. Trenul nu merge pe linie asa, simplu. Nici cei de la Regionalã nu vor sã spunã nimic. Nu avem nicio informatie”, s-au plâns ceferistii huseni.
“S-a semnat sau nu un contract? Sau asteptãm degeaba?”
ÎNTREBARE Pentru cã a fost unul dintre cei care sustinut ideea rein