Consumul de vodcă din România a ajuns anul trecut la peste 20 de milioane de litri, în creştere cu 8,4% faţă de anul precedent, jumătate din cantitate fiind vândută în ultimele trei luni din an, reiese dintr-o analiză a Ziarului Financiar.
Vodca este a doua băutură spirtoasă din România din punctul de vedere al cantităţii consumate, după băuturile cu arome (rachiu, ţuică, aceasta din urmă acoperind circa 70% din vânzările în volum, adică 160 de milioane de litri). Consumul de vodcă a avut anul trecut un avans de 8,4% comparativ cu anul precedent, fiind una din categoriile cu cele mai bune evoluţii în 2012.
Pe de altă parte, comparativ cu 2008, anul de început al crizei, piaţa a fost cu 10% mai mică, arată datele companiei de cercetare în domeniu IWSR. Continuarea pe ZFCorporate
Consumul de vodcă din România a ajuns anul trecut la peste 20 de milioane de litri, în creştere cu 8,4% faţă de anul precedent, jumătate din cantitate fiind vândută în ultimele trei luni din an, reiese dintr-o analiză a Ziarului Financiar.
Vodca este a doua băutură spirtoasă din România din punctul de vedere al cantităţii consumate, după băuturile cu arome (rachiu, ţuică, aceasta din urmă acoperind circa 70% din vânzările în volum, adică 160 de milioane de litri). Consumul de vodcă a avut anul trecut un avans de 8,4% comparativ cu anul precedent, fiind una din categoriile cu cele mai bune evoluţii în 2012.
Pe de altă parte, comparativ cu 2008, anul de început al crizei, piaţa a fost cu 10% mai mică, arată datele companiei de cercetare în domeniu IWSR. Continuarea pe ZFCorporate