Aproape 70 de companii din România, cu afaceri cumulate de peste 5 miliarde de lei anul trecut, participă între 5 şi 9 octombrie la ediţia din acest an a târgului Anuga din Köln, cel mai mare târg de produse alimentare din lume. Romaqua (Octavian Creţu şi Nicolae Palfi), Transavia (Ioan Popa) şi Macromex (Dan Minulescu) sunt cele mai mari companii locale care merg în Germania.
Producătorii locali caută parteneri noi de export la un eveniment care a adunat la ediţia precedentă aproape 6.600 de companii din 100 de ţări.
„Suntem deja la cea de-a şasea participare la acest târg. Mergem atât pentru a ne întări legăturile cu partenerii noştri externi, cât şi pentru a găsi noi parteneri. Clienţii deja existenţi trebuie să ne vadă acolo pentru ca să îşi dea seama că suntem încă puternici în business. De asemenea, trebuie să fim vizibili şi pentru companiile cu care nu avem contracte, dar cu care tatonăm terenul“, spune Damian Mereu, proprietarul producătorului de biscuiţi şi sticsuri Croco din Oneşti, cu afaceri de 85 mil. lei anul trecut, în creştere cu 42% faţă de anul anterior. Continuarea pe ZFCorporate
Aproape 70 de companii din România, cu afaceri cumulate de peste 5 miliarde de lei anul trecut, participă între 5 şi 9 octombrie la ediţia din acest an a târgului Anuga din Köln, cel mai mare târg de produse alimentare din lume. Romaqua (Octavian Creţu şi Nicolae Palfi), Transavia (Ioan Popa) şi Macromex (Dan Minulescu) sunt cele mai mari companii locale care merg în Germania.
Producătorii locali caută parteneri noi de export la un eveniment care a adunat la ediţia precedentă aproape 6.600 de companii din 100 de ţări.
„Suntem deja la cea de-a şasea participare la acest târg. Mergem atât pentru a ne întări legăturile cu partenerii noştri externi, cât şi pentru a găsi noi parteneri. Clienţii deja existenţi trebuie să ne vadă acolo