Facebook, cea mai mare reţea de socializare din lume, a lansat un nou serviciu de publicitate, a cărui funcţionare se bazează pe datele confidenţiale obţinute de reţeaua socială - mai exact pe lista aplicaţiilor instalate de utilizatorii săi pe smartphone-uri sau tablete, scrie Bloomberg.
Având aceste date, Facebook le oferă dezvoltatorilor opţiunea de a-şi promova aplicaţiile doar în pe fluxul de ştiri al utilizatorillor care au instalat deja software-ul. Spre exemplu, dezvoltatorul aplicaţiei Speed Taxi va putea “cere” Facebook să-i afişeze reclamele doar utilizatorilor Facebook care au deja pe telefon aplicaţia.
Dezvoltatorii de software s-au folosit de reclamele de pe Facebook pentru a atrage peste 145 milioane de descărcări ale aplicaţiilor lor, iar acum au nevoie să îşi păstreze utilizatorii. “Scopul nostru este de a furniza o soluţie care să ajute dezvoltatorii de aplicaţii să ajungă la persoanele porivite, să atragă noi utilizatori şi să îi menţină pe cei actuali”, se arată într-un comunicat Facebook postat pe site-ul companiei.
Prin noul serviciu Facebook vrea să conecteze utilizatorii la alte aplicaţii prin intermediul reclamelor care vor apărea pe pagina principală a reţelei de socializare, direcţionându-i pe aceştia către un produs specific, precum o melodie sau o rezervare la un hotel.
Strategia Facebook este de a convinge cât mai multe companii să îşi facă publicitate în mediul mobil, având în vedere că toţi mai mulţi membri ai reţelei de socializare accesează serviciul de pe smartphone-uri sau tablete.
Facebook, cea mai mare reţea de socializare din lume, a lansat un nou serviciu de publicitate, a cărui funcţionare se bazează pe datele confidenţiale obţinute de reţeaua socială - mai exact pe lista aplicaţiilor instalate de utilizatorii săi pe smartphone-uri sau tablete, scrie Bloomberg.
Având aceste date, Faceb