Industria modei continuă să provoace normele impuse chiar de ea, de-a lungul timpului, prin promovarea unor modele care acum câţiva ani nu ar fi fost primite în peisajul „femeilor perfecte”.
Frumoasa tânără a apărut, în această vară, pe coperta revistei-cult „Pop”, după ce a fost recomandată redactorului-şef de către un prieten. De la prima sa apariţie, imaginea neconvenţională a modelului este tot mai cerută, devenind acum chipul celor de la Storm Models, agenţia de modele care a descoperit-o şi pe Kate Moss.
Moffy suferă de strabism de când era mică, fapt care a transformat-o, peste noapte, în preferata industriei. Tendinţa ultimilor ani, care a inclus de la modele voluptoase pe podium până la transsexuali în prezentări pentru femei, pare să includă orice trăsătură considerată defect sau inconvenient până acum şi să o transforme într-un atribut personal.
Prima şedinţă foto a lui Moffy a inclus doar un tricou de fotbal britanic, fără ca modelul să fie machiat. Fotograful şi echipa editorială au fost atât de impresionaţi de rezultat, încât au hotărât pe loc să-i folosească imaginea pentru coperta revistei.
„Moffy nu fusese fotografiată niciodată de un profesionist, iar acest lucru oferă o spontaneitate incredibilă şedinţei foto. Am lucrat cu multe modele, dar am simţit nevoia de o schimbare la un moment dat”, a spus fotograful pictorialului, Tyrone LeBon.
Citeşte şi:
Istoria modelelor cu forme, în fotografii
Nudurile capturate de un american spun adevărul despre femei
Imaginile care vor să le arate mamelor că sunt frumoase