300 de angajaţi din cadrul Primăriei Sectorului 2 vor face mai multe cursuri de perfecţionare pe domenii variate printr-un program de atragere a fondurilor europene în administraţie publică. Costul proiectului este în valoare de 818.000 de lei.
Programul prevede creşterea serviciilor oferite bucureştenilor prin perfecţionarea a 300 de angajaţi ai administraţiei publice locale a sectorului 2.
Potrivit unui comunicat de presă emis de administraţia locală, noul proiect de perfecţionare a personalului face parte din cele 14 proiecte cu fonduri europene în valoare totală de 182.919.160 de lei care sunt derulate de Primăria Sectorului 2, acestea fiind structurate astfel:
• 8 proiecte implementate în valoare de 43.315.969 lei,
• 4 proiecte în implementare în valoare de 122.072.598 lei,
• 2 proiecte pentru care se vor semna contracte de finanţate în valoare de 17.530.593 lei.
Noul proiect implementat de Primăria Sectorului 2 şi intitulat „Eficacitate prin perfecţionare“ este finanţat din Fondul Social European – Programul Operaţional Dezvoltarea Capacităţii Administrative, Axa prioritară 1 şi are ca obiectiv general creşterea eficacităţii administraţiei publice locale a Sectorului 2 prin instruirea şi dezvoltarea profesională a angajaţilor săi.
În acest sens, în funcţie de specificul activităţii Primăriei Sectorului 2 vor avea loc o serie de cursuri de perfecţionare desfăşurate în şase domenii majore şi anume:
• Management public,
• Comunicare publică,
• Tehnologia informaţiei,
• Reformă şi legislaţie,
• Resurse publice,
• Dezvoltare personală.
Durata de implementare a proiectului este de un an, timp în care 300 de funcţionari publici şi personal contractual, atât cu funcţii de conducere cât şi cu funcţii de execuţie, din cadrul Primăriei Sectorului 2 şi instituţiilor şi serviciilor publice a