Apropiaţii edilului de Constanţa vor să dea lovitura într-o afacere de milioane de euro. Au înstrăinat drapelul maritim naţional unor nemţi! Marţi, prietenul lui Mazăre, Valentin Preda, a fost reţinut de DNA şi demis de premierul Victor Ponta din funcţia de secretar de stat în Ministerul Transporturilor. Dacă propunerea de modifi care Transporturilor a legii va trece de Camera Deputaților, vom pierde custodia pavilionului maritim pentru 30 de ani.
Sub pavilionul naţional românesc mai sunt înregistrate la Autoritatea Navală Română (ANR) mai puţin de zece vapoare! Armatorii români preferă să-şi exploateze navele sub pavilioane de complezenţă de gen: Liberia, Malta, Cipru, Cambodgia sau Panama.
Avantajele sunt evidente: taxele pe care le achită statelor care le-au eliberat actele sunt insignifiante şi pot îmbarca echipaje din ţări non-UE, pe salarii de treipatru ori mai mici decât cele pe care le plătesc în cazul unui marinar, cetăţean UE!
sursa: evz.ro
Apropiaţii edilului de Constanţa vor să dea lovitura într-o afacere de milioane de euro. Au înstrăinat drapelul maritim naţional unor nemţi! Marţi, prietenul lui Mazăre, Valentin Preda, a fost reţinut de DNA şi demis de premierul Victor Ponta din funcţia de secretar de stat în Ministerul Transporturilor. Dacă propunerea de modifi care Transporturilor a legii va trece de Camera Deputaților, vom pierde custodia pavilionului maritim pentru 30 de ani.
Sub pavilionul naţional românesc mai sunt înregistrate la Autoritatea Navală Română (ANR) mai puţin de zece vapoare! Armatorii români preferă să-şi exploateze navele sub pavilioane de complezenţă de gen: Liberia, Malta, Cipru, Cambodgia sau Panama.
Avantajele sunt evidente: taxele pe care le achită statelor care le-au eliberat actele sunt insignifiante şi pot îmbarca echipaje din ţări non-UE, pe salarii de treipatru ori mai mici de