Lipsita de fastul anilor trecuti, lansarea de la New York a Windows 7 a pus accent pe simplitatea si usurinta in utilizare a noului sistem de operare.
"Bill Gates a creat Microsoft pe ideea: un computer in fiecare casa. Acum Windows 7 adapteaza PC-ul pentru orice scenariu, pentru orice situatie, pentru fiecare camera."
Facand trimitere la ADN-ul Microsoft, la conceptul de baza de la care compania din Seattle plecat ca sa ajunga sa echipeze un miliard de computere in toata lumea, Steve Ballmer a aratat joi la New York, la lansarea Windows 7, cat de mare este miza pentru Microsoft cu noul sau sistem de operare.
Ballmer, CEO al celui mai mare producator de software din lume dupa retragerea lui Bill Gates anul trecut, a fost invitat pe scena de o fetita de cinci ani si jumatate, Kylie, personaj al unui clip publicitar la Windows 7 care subliniaza usurinta de utilizare a sistemului pentru transferul fotografiilor din aparatele foto pe computer.
Din scenariu, gandit sa sublinieze usurinta si simplitatea de utilizare a computerului pe care o aduce Windows 7, a facut parte si alegerea locatiei: Skylight Studios, o sala de cateva sute de metri patrati aranjata minimalist, cu doar 10-12 masute cu scaune in fata scenei si restul lumii in picioare, foarte diferit fata de fastul de alta data.
"Windows 7 face ce vrei - PC-ul se inchide si se deschide mai usor, nu blocheaza computerul pentru ca nu cere capacitati prea mari de hard, simplifica activitatea de zi cu zi si aduce noutati: snap, shake (facilitati spectaculoase de lucru cu ferestrele prin "lovirea" de marginile ecranului - n.red) sau multi-touch (posibilitatea de lucra cu monitorul cu degetele, pentru monitoarele cu aceasta facilitate - n.red)", a explicat Ballmer cele trei coordonate pe care a fost gandit noul sistem de operare: "responsive" (sa raspunda la cerinte), sa simplifice uti