Giovanni Francesco si compania RCS&RDS, care detin deja impreuna postul Music Channel, vor sa lanseze in acest an o noua televiziune muzicala, care se va numi H!T Music Channel, anunta Mediafax.
Societatea Music Channel SRL din Bucuresti, care ii are ca actionari pe Giovanni Francesco - 50% si Integrasoft SRL (asociat unic RCS & RDS SA) - 50%, au solicitat Consiliului National al Audiovizualului (CNA) o licenta audiovizuala prin satelit pentru televiziunea muzicala H!T Music Channel.
Solicitarea a fost luata in discutie in sedinta de joi a CNA, insa a primit doar cinci voturi "pentru" de la cei noua membri ai Consiliului prezenti. Pentru a fi acordata, o licenta are nevoie de minimum sase voturi "pentru" din partea a minimum opt membri CNA intruniti in sedinta. Astfel, Consiliul a decis sa solicite "imbunatatirea" proiectului pentru lansarea televiziunii H!T Music Channel, solicitarea de acordare a licentei pentru acest post urmand sa fie discutata intr-una din sedintele viitoare ale CNA.
Prezent la sedinta CNA, Giovanni Francesco a declarat ca principala deosebire intre H!T Music Channel si actualul post Music Channel va fi de public tinta.
"Noi mai avem postul Music Channel, al carui target este 15-34 de ani, iar noul canal H!T Music Channel va avea targetul 25- 49 de ani. Targetul H!T Music Channel ar putea fi comparat cu cel al VH1", a spus Giovanni Francesco.
El a declarat ca pe H!T Music Channel va fi difuzata muzica mai veche, din anii '70 pana in prezent. "Este vorba despre melodii care au avut succes la vremea lor si nu se mai difuzeaza acum. La ora actuala, pe posturile de televiziune de muzica romanesti nu o sa vedeti muzica mai veche de 3-4 ani", le-a spus Giovanni Francesco membrilor CNA, precizand ca postul actual Music Channel va continua sa difuzeze muzica foarte noua si concerte cu artisti romani