Trenul implicat in accidentul feroviar produs pe 24 iulie la Santiago de Compostela, in nordul Spaniei, rula cu 153 de kilometri pe ora in momentul deraierii, pe un tronson unde viteza era limitata la 80 kilometri/ora, a anuntat marti Tribunalul superior de justitie din Galicia, transmite AFP.
"Cu cativa kilometri inainte de locul accidentului, trenul rula cu 192 kilometri/ora", a adaugat tribunalul intr-un comunicat, precizand ca "o frana a fost actionata cu cateva secunde inainte de accident", dupa analizarea primelor informatii furnizate de cutiile negre.
La momentul accidentului, conductorul vorbea la telefon "cu un angajat al Renfe", compania spaniola de cai ferate, "care pare sa fi fost un controlor". De asemenea, conductorul parea sa verifice un plan de parcurs. Trenul implicat in accidentul feroviar produs pe 24 iulie la Santiago de Compostela, in nordul Spaniei, rula cu 153 de kilometri pe ora in momentul deraierii, pe un tronson unde viteza era limitata la 80 kilometri/ora, a anuntat marti Tribunalul superior de justitie din Galicia, transmite AFP.
"Cu cativa kilometri inainte de locul accidentului, trenul rula cu 192 kilometri/ora", a adaugat tribunalul intr-un comunicat, precizand ca "o frana a fost actionata cu cateva secunde inainte de accident", dupa analizarea primelor informatii furnizate de cutiile negre.
La momentul accidentului, conductorul vorbea la telefon "cu un angajat al Renfe", compania spaniola de cai ferate, "care pare sa fi fost un controlor". De asemenea, conductorul parea sa verifice un plan de parcurs.