Soferi, pietoni sau clienti ai RATP ne va fi dor de traficul infernal care a fost anul trecut in oras. Asta pentru ca nu a fost nimic fata de ce se anunta pentru acest an, incepand chiar din zilele urmatoare. Fata de santierele deja in lucru, se vor mai deschide altele pe artere extrem de circulate: pe Independentei, pe toate strazile din zona centrala, pe Stefan cel Mare, care va fi inchis, iar in curand si pe soseaua Nicolina. Adaugand la acestea si santierele actuale, avem deja o imagine a unui oras santier, in care doar mersul pe jos va fi previzibil ca timp. Desi toate acestea se stiu din toamna, nimeni din Primarie nu are un plan pentru a face orasul cat de cat functional. Capac la toate: membrii Comisiei de Circulatie nu s-au mai intrunit de mai bine de trei saptamani. Nu ne ramane decat o varianta: de miine, pregatiti-va nervii!
Trafic paralizat, utilaje si zgomot la toata zona centrala si zeci de transee sapate in strazi va fi tabloul general din aceasta primavara. Primaria va deschide in luna martie lucrarile in Fundatie, Independentei, bulevardul Stefan cel Mare si spatele Primariei. Vor fi facute asfaltari, schimbari de conducte, modernizari de trotuare, toate urmand sa inceapa concomitent, fara nicio strategie de fluidizare a circulatiei auto. De altfel, desi 1 martie este maine, Comisia de Circulatie din cadrul Primariei, in care are reprezentanti si Politia Rutiera, nu s-a mai intrunit de cel putin 3 saptamani.
Zonele critice
Zona critica in traficul iesean va fi si in acest an santierul de la Fundatie si de pe bulevardul Independentei. Municipalitatea a anuntat ca incepand cu 11 martie se va lucra in doua schimburi pentru ca proiectul pasajului subteran Mihai Eminescu sa fie finalizat la timp. Lucrarile au fost intarziate si de constructori,care nu au lucrat in ritm sustinut din cauza problemelor cu banii. „Era cat pe ce posi