Ministrul Agriculturii, Daniel Constantin, a declarat, vineri, la Sibiu, ca implementarea brandului de tara va duce la cresterea vanzarilor de produse romanesti, special evidentiate in magazine, obiectivul fiind de "recastigare a pietei nationale" unde exista multe produse din import, transmite Mediafax.
Ministrul Daniel Constantin a declarat vineri, intr-o conferinta de presa la Sibiu, ca, in perioada urmatoare, va fi implementat conceptul de brand de tara, care "poate sa vorbeasca mai mult despre produsele romanesti, decat denumirea de produse traditionale", care a existat pana acum.
"Brandul de tara va fi o chestiune complementara acestui atestat de produs traditional si toate modificarile vor veni sa intareasca produsul traditional si marketingul acestuia pe piata interna si internationala. Lucram sa identificam sumele in buget ca sa cream acest brand de tara. Trebuie sa gasim cel mai potrivit concept", a spus Constantin, adaugand ca, in cel mult o luna si jumatate, vor exista produse romanesti cu noul brand de tara in magazine.
Constantin a afirmat ca "oamenii apreciaza produsele romanesti" si prin aplicarea unui brand de tara vor creste vanzarile de astfel de produse.
"Acele standuri din hipermarketuri vor fi branduite cu acest nou concept, mult mai vizibil. Am constatat ca oamenii apreciaza in momentul in care gasesc in hipermarketurile din Romania produse romanesti, mai ales atunci cand ele sunt evidentiate mai bine decat sunt in momentul de fata. Obiectivul nostru este de a creste procentul de produse romanesti care se gasesc pe piata romaneasca. Vrem sa ne recastigam piata nationala. Pe zona de legume fructe, in hipermarketuri avem in acest moment doar 40 - 45 la suta produse romanesti, restul fiind import. Credem ca si acest brand poate sa duca la vanzari mai mari de produse romanesti", a spus Constantin.
@